Rusteloze benen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JupitR, 23 mei 2020 om 12:22.

1. JupitR

JupitR Lid

13 mei 2020
    41
    22
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en heb sinds twee dagen last van rusteloze benen. Af en toe overdag, maar zeker als ik 's avonds ga slapen. Bij mijn jongste heb ik dit vanaf ergens het tweede trimester ook heel erg gehad. Herkent iemand dat het al zo vroeg kan beginnen? Vind het zo'n nare kwaal :(

En heeft iemand misschien tips? Bij mijn jongste heb ik wel extra magnesium geslikt, maar dat deed volgens mij helemaal niets.

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    6.438
    3.998
    113
    Vrouw
    Super vervelend en een irritant gevoel indd, heb dit bij mijn 1e zwangerschap erg gehad. Toen dagelijks magnesium ingenomen en dat hielp bij mij juist wel. Misschien even kijken naar de dosering?
    Verder geen idee wat er tegen zou kunnen helpen.

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.279
    33
    48
    O ja een hele vervelende kwaal! Ik heb er ook, ook buiten de zwangerschap, vaak last van. Bij mij begint het ‘s avonds op de bank en van ellende ga ik dan soms maar in bed liggen. Ik heb het geluk dat het gevoel weggaat zodra ik een deken over mijn benen gooi

4. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.534
    1.139
    113
    Vrouw
    Groningen
    Oh pfff ik had het al voor mn NOD en heeft 38 weken geduurd. Elke avond weer. Lopen helpt. Verder weet ik het niet. Misschien even weer naar de huisarts gaan? Hopelijk heeft die iets voor je wat helpt.

5. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    511
    552
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Een goeie magnesiumcitraat kiezen, dat is de puurste vorm, in een hoge dosering. En van een goed merk als Solgar, Vitakruid of Now :)

6. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    1.099
    543
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook nu vaker dan normaal sinds vorige week.. zo erg dat ik er wakker van werd en niet meer kon slapen daardoor. Moest gewoon rondjes lopen en dan weeer gaan liggen in de hoop dat het minder was. Heel irritant!

Deel Deze Pagina