Welke privékliniek plastische chirurgie?

Discussion in 'De lounge' started by Novi, Jul 29, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Novi

Novi Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een goede privékliniek voor plastische chirurgie in Nederland of België. Kan iemand hier een kliniek aanbevelen? In mijn online zoektocht kom ik steeds terecht bij Velthuis kliniek en Boerhaave. Maar geen idee of dit ook echt de beste klinieken zijn. Of is er een betrouwbare site waar zorgverleners worden beoordeeld?

2. 1548

1548 Niet meer actief

Voor welk lichaamsdeel ben je op zoek naar een chirurg? Ik heb een operatie gehad, jaren geleden maar weet niet of je voor hetzelfde op zoek bent.

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,501
    13,794
    113
    Female
    Noord- Holland
    Zelf geen ervaring mee, maar de Bergman Clinics in Naarden schijnt een goede te zijn.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ikzelf heb ook goed ervaringen met Velthuis Kliniek. Alleen niet met plastische chirurgie, enkel met hyaluronzuur fillers.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    Viasana in mill

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik ben voor mijn (kleinere) ingreep juist op zoek gegaan dmv de artsen door Google te halen en opleiding/ervaring in werk / /ervaringen klanten/resultaten te lezen.

Mijn ervaring was dat de ene kliniek artsen hadden die heel goed in het ene waren maar "minder" in het ander, terwijl dat elders weer andersom was.

7. Novi

Novi Niet meer actief

Het gaat om een neuscorrectie. Ik kan me inderdaad voorstellen dat daar verschil in zit.

Share This Page