Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaOktober13, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Hoe vaak gebuiken jullie hem per week? Ik merk dat ik best vaak behoefte heb om hem te gebruiken.

Ben best wel onzeker of alles wel goed gaat. Heel erg vervelend!

2. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb er een gekregen van een vriendin, maar tot nu toe maar 1x gebruikt. Ik ben te bang om het hartje een keer niet te kunnen vinden ;)

3. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Ja, dat is dus ook mijn euvel haha.. vanochtend geluisterd en heb het hartje gehoord hoor, al snel maar daarna zwom meneer weg en kon ik hem moeilijk vinden;). En dat maakt me weet onzeker.

Eigenlijk moet ik hem weer verkopen ook al is hij net nieuw.

4. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Die onzekerheid lijkt me echt heel erg vervelend inderdaad, want je moet nog ff :).
    Ik heb bewust geen angelsound, omdat ik vind dat ik vertrouwen moet hebben in mijn lichaam, de natuur en de kleine. Neemt niet weg dat ik ook af en toe angst heb hoor. Alleen houd ik me vast aan het vertrouwen.

Misschien kun je beter je onzekerheid eens bespreken met je vk, wellicht kan ze je meer geruststellen.

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte hem zo'n 3/4 keer per week, met mijn man, of met mijn moeder.
    Vanaf dat ik ze voelde bewegen gebruikte ik hem eigenlijk niet meer.

6. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Ja, inderdaad ik moet dit zeker bespreken met de vk. Je hebt echt helemaal gelijk! Ik moet ook vertrouwen hebben in m'n lichaam etc. En in de kleine heb ik wel vertrouwen maat ben best onzeker dus dan helpt z'n zwangerschap niet echt mee. En ik denk zoveel geluk dat kan toch niet? Al een mooie gezonde dochter, snel weer zwanger, leuke man en leuk werk etc etc.

Waarschijnlijk word het beter als ik hem voel

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Bij alle 3 deed ik het eens per week soms ietsje meer.. Totdat ik beweging voelde toen gestopt ermee en heb er ook geen behoefte meer aan :D

8. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Oja mijn verloskundige heeft toen gezegd als je niets hoort met de angelsound dan gaan wij voor je luisteren of als je een keer twijfel dat je altijd mag komen.. Dat is ook wel een stuk geruststelling geweest al weet je wel dat ze er voor zijn maar altijd fijn het even te horen :)

9. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik gebruikte de angelsound iedere dag even, ook al is het maar 10 seconden. Even het hartje horen dan was ik weer gerust. Superding vind ik het!:)

10. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Ik kom zekerder over, dan ik diep van binnen ben. En ik herken dan ook veel in je onzekerheid.
    Mijn zwangerschap komt ook niet zomaar aanwaaien. Zo'n 15 jaar geleden met een ex-partner geprobeerd zwanger te worden en dat lukte niet, zelfs niet na IUI behandelingen.
    Nu met nieuwe partner na 1,5 jaar lang proberen, leek het erop dat het niet spontaan zou gaan lukken. Ik had me erbij neergelegd niet weer de medische molen in te gaan en dan kinderloos verder te gaan...en opeens toch spontaan zwanger.

Ook jou is het geluk gegund, ga daarvan genieten. En zodra je de kleine voelt, dan nog zul je af en toe onzeker zijn. Soms beweegt het een dag minder of je voelt het gewoon niet. En die onzekerheid is niet erg, maar blijf er vertrouwen in hebben...jij mag mama worden van dit wondertje in jouw buik.

11. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant

12. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb ook een angelsound en wij luisteren af en toe naar de kleine, niet te lang en niet te vaak, meestal als de buurmeisjes of als mijn nichtje komen :D:D:D want dat vinden ze prachtig om zowel naar de baby's hartje te luisteren en daarna die van zichzelf :D:D:D

ik zou de angelsound niet in huis halen of hebben om zelf op onderzoek uit te gaan als ik twijfel, daar is tenslotte de verloskundige voor opgeleid en niet ik ;)

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb 'm twee of drie keer gebruikt tijdens de zwangerschap. Vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan.. :)

15. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik gebruikte hem op de vakantie en aantal keer. Het schijnt dat de baby vlak voor de bevalling even zijn energie op gaat sparen en dan wat rustiger kan zijn. Dat bewaar ik hem nog voor. Daarna mag hij weg.

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik had mezelf ''opgelegd'' om hem 1 keer per week te gebruiken, maar sinds de 20 weken echo heb ik hem helemaal niet meer gebruikt! Ik heb er nu vertrouwen in dat alles goed is en ik voel de beeb nu elke dag bewegen dat helpt ook natuurlijk..

Deel Deze Pagina