rustig aan of toch maar niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anniek, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hihi ik had jullie toch verteld het rustig aan te willen doen... en dat me vriend niet zoveel praat over kindjes... nou even een heel verhaal...;;;

Mijn broer en z'n vriendin hebben bekend gemaakt te gaan trouwen, maar zij is nogal iemand die mij graag nadoet! We waren gevraagd om even naar mijn ouders te gaan en mijn vriend en ik waren bang dat ze gingen vertellen dat ze zwanger waren... Gelukkig was dit niet zo, maar vertelde ze dat ze gingen trouwen! Wat overigens heel leuk is, ik ben de getuig! ;)
    Mar toen we weer naar huis reden zegd me vriend-> we gaan ervoor zorgen dat je zwanger bent als hun trwouen! Ik zeg, jij bent mal! dat is al achter 15 wkn!!!! Ja en, was het antwoord van mijn vriend!
    Hihi ik zou het wel een leuk huwelijkscadeau voor me broer vinden, vraag
    ik hem meteen peetoom te worden! hihi

Ik misschien een beetje een gek verhaal....

Maar ik moest het even kwijt!
    ben benieuwd hoe het nu verder gaat, aan me vriend de keuze om wel of geen condoom te pakken!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet niet wat jullie reden was om het rustig aan te doen, maar ik moet eerlijk zeggen dat dit me geen goede reden lijkt om aan een kindje te beginnen. Ik ken wellicht het hele verhaal niet, maar als ik alleen dit lees, denk ik, huh...?

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi nee sorry dit is ook niet het hele verhaal...
    maar dat wil ik niet helemaal uit de doeken doen...
    eht was zowiezo de bedoeling om aan een kind te "beginnen"
    dit is dus ook niet de echte reden! Let daar svp wel op...

ik vind dit gewoon een extra gevoel...
    het gevoel van {toen we niet wisten dat ze gingen trouwen} hun wel en wij nog niet... het gevoel dat wij persé wel willen

en het gevoel dat me vriend er wel over kan praten...

Ik wil het verhaal nog wel even in het kort toelichten;
    Mijn schoonzus is iemand die mij altijd nadoet en die altijd alles wil wat ik heb. Wij willen graag kinderen ik wij/ik heb al helemaal in ons hoofd hoe we dat gaan vertellen.... Dus toen we een telfoontj kregen waren we diep geschokt!

Maar het is een beetje een vaag verhaal maar hou het er maar op dat het ons nog meer aan het denken heeft gezet!

en nogmaals, we hadden de keuze al veel eerder gemaakt...

de reden dat we het rustig aan zouden doen was alleen omdat ik rzuie had met mezelf over me gevoel en de finanicele middelen op dit moment... we hebben wel geld maar nu niet om alles in 1 keer te kopen...

ik hoop dat je het nu een beetje snapt

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    dito ...ik ken je verhaal wel ...en hij wilde er helemaal niet eens over praten ....het is natuurlijk fijn dat je wens voor een baby gaat uitkomen , maar om dat op de manier te doen om de broer de ogen uit te steken :oops: :( zo komt het over sorry ..en niet voor jou hoor voor jou ben ik blij

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    oopsssssssssss ...dat was jij niet :oops: :oops: :oops:

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oja dat het een leuk huwelijks cadeau was, was ook absoluut de reden niet...

maar het heeft volgens mij voor me vriend een beetje een drempel verlaagd-> ik hoop dat ik het zo goe duitleg

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nee ook niet om de ogen van me broer uit te steken....

tjonge zo bedoelde ik het helemaal niet...
    Oja en me vriend wilde er wel over praten maar ik prate er teveel over end at wilde hij niet... het is gewoon geen prater!

maar goed de keuze is geheel aan ons hoor... en niet voor een extra reden.

Ik weet niet waarom ik het persé kwijt wilde maar wij hebben er geen kwade bedoelingen mee!!!!
    Het is onze keuze en ik weet ook niet of dat we er meteen voor gaan klussen...
    maar ik wilde eigenlijk aangeven dat ik denk dat me vriend er nu achter is dat hij het toch wel ontzettend graag wil

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ach wat...... ik snap dat het voor jullie raar klinkt!
    Misschien een beetje dom geschreven

9. verial

verial Lid

15 mei 2006
    65
    0
    0
    Geniet gewoon van je relatie samen met je vriend.
    Houd je schoonzus lekker op afstand.
    Hou je relatie met je schoon zus gewoon zakelijk.
    Niks vertellen en weinig contact.
    Geniet lekker van je eigen leven en maak je niet druk.
    Lekker klussen Ik hoop dat je snel zwanger bent.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dankje... en dat zal lukken!

Maar ik wil gewoon ff duidelijk zijn dat mensen mij niet verkeerd begrijpen, jammer en dom van mezelf datik diet eigenlijk verkeerd schreef........ ik wekte bij de andere twee dames het verkeerde gevoel op! dat was niet de bedoeling! :oops: :oops:

11. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Anniek,

Ik geloof dat ik wel begrijp wat je bedoelt - als je voor de eerste keer samen praat over wel of niet proberen zwanger te raken dan ben je er nog niet zo mee bezig. Maar dan kom je wel opeens telkens dingen tegen die je doen beseffen hoe graag je samen een kindje wil! En dan wil je het steeds liever en krijg je opeens wel haast. Na een paar weken kun je al niet meer wachten tot het zo ver is! Toch?

Veel succes in elk geval!

Neeke

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Binnen 15 weken zwanger worden...Ik hoop erg voor je dat dat gaat lukken! Ben je al lang gestopt met de pil? Ik wil je absoluut niet de put inpraten, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat er veeel langer voor nodig is!
    Heel veel succes!

Marian

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    weet ik meis, nee ben nog niet lang gestpot meid..
    ik begin nu niet meer aan de pil, ik ben zondag ongesteld geworden nog door de pil... en nu stop ik

hahaha 15 wkn is ook snel en ik ben me er heel bewust van hihi
    enne je praat me niet de put in, er zijn hier meiden die een jaar nodig hebben I knwo maar de kans zit erin...
    maar ik wacht vol gduld af! hihi

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Tuurlijk zit de kans erin! Er zijn ook meiden die na het stoppen met de pil meteen zwanger zijn! Ikzelf ben al in de 14e ronde beland, dus ik weet er alles van wat het is om lang te moeten wachten op een wonder! Deze maand gaan we er weer stevig tegenaan, 13 was natuurlijk gewoon een ongeluksgetal! We moeten gewoon positief blijven denken met zijn allen.... ;)

Marian

15. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik weet niet goed wat ik van dit topic moet denken.
    Alhoewel je probeert te verklaren dat jullie graag aan kinderen denken (als ik het goed begrijp, ben je nog niet gestopt met de pil??) sijpelt hier toch duidelijk een verhaal van afsteken van de loef voor schoonzus en zwager.
    Kinderen plan je gelukkig niet en alhoewel het sommige lukt snel zwanger te zijn is binnen 15 weken toch wel zeer snel.
    Als je goed rondleest hier, zul je merken dat dit een ander soort forum is dan je misschien denkt.

Hoop voor je dat je, met de juiste redenen, snel zwanger mag raken!

Groetjes
    Juut

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sorry dat het een beetje onduidelijk is...
    echter ga ik niet het hele verhaal vertellen
    ik heb nogal wta meegemaakt wat btrefd me schoonzus...

ik vind het jammer als ik niet begrepen word...
    maar er is niks van ogen uitsteken ofzo de bedoeling....

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oja juut als je me onderschrift bekijkt zi eje dat ik gestopt ben!!!!!!

ik wete niet wat afsteken van de loef precies betekend...
    maar ik gun het hun van harte dat ze trouwen!

en ik enk dat als je goed rondleest ik wel met de juiste gedachten zwanger wil raken................
    Helaas heb ik me eerste berichtje een beetje fout geschreven...
    jammer maar helaassss

18. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Anniek,

Jammer dat je zo reageert, laat ik het er maar op houden, dat dit topic beter gesloten kan worden. Weerwoord over weerwoord leidt in dit geval tot niets.

Groetjes
    Juut

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou niet weten waarom dit gesloten zou moeten worden.

Anniek loopt hier al een paar weken rond met haar ziel onder haar arm omdat ze graag zwanger wil worden maar nog aan de pil was.. deze maand gestopt heel spannend.. haar vriend was iets koeler met betreft zwanger worden maar ze wilde met dit berichtje duidelijk maken dat haar vriend nu ook dat laatste zetje heeft gehad om er toch voor te gaan..

Misschien staat het er wat krom, maar ik snap wat ze bedoeld.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he bedankt natasja...
    betankt voor de betere verwoording....

ik ontken niet dat het er krom staat....
    sorry hiervoor, ik schreef dit berichtje vol vreugde en zonder
    er verder bij na te denken dat iemand dit als negatief las!
    Foutje van mij! dat wa sniet mijn insteek!

Deel Deze Pagina