'T Nije Hemelriek (zwemmen)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2littlemonkeys, 24 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Online kan er echt heel weinig over vinden, dus daarom de vraag maar even hier ;)

Iemand bekend met deze plas? Is het leuk? Moet er entree betaald worden?
    Het ziet er namelijk uit als iets wat echt in beheer is met openingstijden etc.

We willen vandaag even iets leuks doen met de kids, maar ik kom niet verder dan zwemmen bij een zwembad of een plas ;)

2. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Je kan er gewoon heen. Er zijn geen openingstijden en je hoeft geen entree of parkeergeld te betalen.

Ik vind het zelf een fijne plas. Vrij simpel. Water, zand en eromheen bos. Verder nog een restaurantje en een snackcorner. Weinig poespas, maar de kinderen vermaken er zich prima.

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Klinkt goed! Bedankt!
    We wilden naar Scheveningen deze vakantie, maar daarvoor is iedereen alweer te laat wakker vandaag :)

4. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Veel plezier! Wij gaan vanmiddag ook ;)

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hemelriekje gingen wij vroeger ook naartoe. Voor kinderen ideaal. Zand en water wat geleidelijk afloopt. Het wordt er schoon gehouden en t is ontstaan uit een zandafgraving. Volgens mij geen entree of andere kosten. (behalve voor de ijsjes natuurlijk)

Waar woon je als ik vragen mag? Aangezien je wilde kiezen tussen hemelriek en scheveningen?

https://nl.wikipedia.org/wiki/'t_Nije_Hemelriek

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij zijn er ook een keer geweest. Prima plas. Vond het fijn dat er gewoon zand ligt en daarna gras. Je kan er ook wat drinken en eten, vond het daar een gezellig terras hebben (daar een keer geweest voor een high tea en een keer voor koffie en gebak).
    Waren ook schommels kan ik me herinneren.
    Je hoeft er idd niet voor te betalen.

7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    mijn favo zwemplek, schoon, niet te diep, zowel zon als schaduw. En alles wat al is genoemd :)

8. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Daar zijn we toch vrij vaak te vinden, sterker nog.. daar had mijn vriend me mee naar toe genomen voor onze eerste date haha. Schoon water, zand erom heen en iets hoger ligt gras. Bomen erom heen. Restaurant is tot 20:00 geopend. Simpel maar leuk.

Oh en nog niet genoemd maar je kan er gewoon gratis parkeren :)

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heerlijke plas, daar gaan we het liefst heen met de kinderen :)

Deel Deze Pagina