Op dit moment ben ik zwanger van een tot nu toe heel rustig kindje. Ik ben benieuwd of dit zo gaat blijven. Wat zijn jullie ervaringen?
mijn dochter is ontzettend druk!! ze schopt en wurmt en draait en bouwt de hele dag een feestje in mijn buik haha. Vraag me af hoe het dan buiten de buik zal gaan
Hier klopte het beide keren. De eerste zwangerschap was ons ukkie erg rustig en dat is nu nog. De tweede zwangerschap was een ontzettend druk ukkie. En buiten de buik ook. Nu de derde zwangerschap zit tussen de eerste 2 in. Ben benieuwd hoe ze is als ze geboren is.
Geen idee nog! Nu is onze kleine wisselend rustig en druk dus ook geen idee hoe dat straks zal zijn, maar ben wel SUPER benieuwd!!!
Zoon: erg rustig in de buik, zelfs verschillende keren aan de CTG gelegen vanwege weinig leven, maar buiten de buik een zeer zeer zeer temperamentvol mannetje Dochters: beide rustig in en uit de buik
Mijn zoon was heel druk in de buik, maar rustig als baby.. echter rond get 3e jaar werd hij absurd druk... diverse testen en hij heeft sinds zijn 4e jaar de stempel ADHD. Sinds zijn 7e heeft hij ook de stempel PDD-NOS (autisme) erbij gekregen . Mijn dochter was ook druk in de buik, naar was ook druk als baby en nu nog als peuter... wel andere drukheid dan mijn zoon op deze leeftijd had
Hier klopt het ook beide keren Oudste rustig in buik rustig nu als kind De jongste druk in de buik nu druk als kind
mijn oudste was rustig in de buik en is nu nog steeds rustig. nr 2 is enorm druk in mijn buik, dus ik hou mijn hart vast
Mijn meisje was rustig in mijn buik en nu.... Heel druk en temperamentvol zit geen minuut stil! Behalve als ze slaapt Deze baby is een stuk drukker in mijn buik dus ben benieuwd hoe ze uit de buik zal zijn!
Druk in en ook buiten de buik.. Ligt,zit geen minuut stil.. Zelfs als hij slaapt beweegt die nog alle kanten op haha