Soms hoor je wel eens dat vrouwen zich super goed voelen tijdens een zwangerschap. De ander hangt ziek boven de wc en de ander gaat gewoon door. Hoe hebben jullie je zwangerschap ervaren?
Ik heb voor het eerst een echte roze wolk dus de bovenste ingevuld! Bij de 1e zwangerschap was ik nog erg jong en wist ik niet goed wat er allemaal zou gaan gebeuren dus heb totaal niet genoten alleen maar gestresst. (prenatale depressie e.d.) Bij de 2e zwangerschap was ik er wel klaar voor samen met mijn man maar had ik hele nare klachten de hele zwangerschap door incl de ongemakkelijke ziekenhuisbezoeken. Totaal geen fijne zwangerschap. De kraamweek was daarintegen wel echt heerlijk (een echte blauwe wolk!) En nu heb ik het eindelijk getroffen en geniet er 200% van! Krijg nu aan het einde wel wat klachten maar die zijn prima te doen en geen klacht krijgt me nu nog van mn roze wolk af haha.
Alle 4 als heerlijk ervaren! Wel veel spanning gehad of alles wel goed zou gaan maar uiteindelijk elke keer meer vertrouwen.
De eerste 2 weken waren eigenlijk wel een blauwe en een roze wolk, ondanks bekkenklachten. Maar zwangerschap 3 vond ik de eerste 24 weken vreselijk (kwam vooral door een schimmelinfectie waar ik maar niet van af kwam) en zwangerschap 4 was geen roze wolk vanwege lichamelijke klachten en de onzekerheid of ons kindje wel of geen aangeboren afwijking zou hebben. Deze zwangerschap wederom geen roze/blauwe wolk (weten het geslacht nog niet ), want heb nu al zoveel kwaaltjes bekkenklachten, spataderen, moeheid en nog steeds misselijk dat ik niet echt kan genieten+ de spanning van zou ons kindje nu wel gezond zijn. Ik hoop dat ik na de 20 weken echo kan genieten en toch nog een beetje op een roze/blauwe wolk kom.
Geen blauwe of roze wolk. Het word me door bepaalde personen niet gegund om een kindje te krijgen deze mensen zijn zo jalours op ons kindje dat ze het heel graag uit me buik willen halen en in hun buik wil plaatsten. Me werk misgunde ook me zwangerschap en ben blij dat ik nu met verlof ben. Me hele zwangerschap ben ik al zo erg moe dat ik niet meer de dingen met me zoon kan doen die ik zo graag wel wil doen doet me erg veel verdriet. Vanaf 20 weken echo weten we dat ons meisje een cyste heeft op haar nier hier weten we pas na de bevalling pas of dit nou schadelijk is of wat dan ook dus we leven al heel veel weken in onzekerheid. Vind jammer dat ik van mijn laatste zwangerschap niet heb mogen genieten maar als ze er is en hoop dat niet lang meer duurt dan laat ik dat geluk door niemand me afnemen.
Begon met roze wolk, super om zwanger te zijn! Daarna iets minder omdat misselijkheid erger werd, toch weer weggegaan en echt genoten! Nu af en toe minder door vermoeidheid en er beetje klaar mee te zijn. verlof helpt wel, maar voel me niett elke dag topfit en ben wel klaar om kindje te ontvangen :d
Ik heb de 1e optie gestemd. Zowel mijn 1e, als deze zwangerschap ervaar ik als een feestje! Ik voel me bijzonder, mooi en in één woord fantastisch! Ik zou wel altijd zwanger willen zijn!
mijn eerste zwangerschap was een eitje, nergens last van, oke kon niet tegen de geur van vis of chinees, en soms moeite met eten. maar niet misselijk etc, werkte ook nog gewoon 6 dagen per week en sporte ook nog. maar deze keer, liefst lig ik de hele dag op bed, voel me misselijk, veel pijnen. nee dit keer voel ik me niet fijn, ad zo gehoopt nu meer van de zwangerschap te gaan genieten,