Hoi allemaal, Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en had net toch een veeg roze/rood op het toiletpapier. Geen helderrood bloed en ook niet in mijn ondergoed ofzo. Verder ook geen pijn (geen erge buikkrampen in ieder geval), maar het zit me toch niet lekker. Al een paar dagen had ik wat roze op toiletpapier maar daar moest je dan echt naar zoeken en nu was het wat duidelijker. Het is nu al minder.. Net nog even naar het hartje geluisterd met dat apparaat, maar ik dacht ook steeds; 'klopt het nou wel goed?' omdat ik zo onzeker ben. Iemand dit ook meegemaakt of enig idee wat het is? Het lijkt me vrij onschuldig, kan natuurlijk vanalles zijn maar toch.. Ik stel me vast vreselijk aan
Ja dat dacht ik dus ook, alleen kan ik nu de verloskundige niet meer bellen en ben zo stom geweest het spoednummer niet in mijn telefoon te zetten Morgen dan maar, maar hoop niet dat het erger wordt..
Idd bij twijfel altijd de vlos bellen! Soms kan het zijn dat er een haarvaatje is gesprongen. Dat kan zelfs soms al door fietsen, seks etc.
Heb eigenlijk weinig gedaan vandaag, een uur gewandeld en de hele avond gezeten/gelegen omdat mijn rug altijd pijn doet na een wandeling.. Er is nu echt geen bloed meer te zien. Dus denk dat ik voor de zekerheid morgen maar bel. Aangezien het gister echt amper te zien was en nu meer. Bedankt voor de reacties in ieder geval! Lekker die stress in de zwangerschap
Word de telefoon dan niet door geschakeld naar het spoed nummer? Anders ff op de website van de verloskundige kijken want daar zal vast het spoednummer ook wel opstaan
je kunt altijd bellen voor de zekerheid, maar maak je niet teveel zorgen. Kan haarvaatje zijn, zwaar tille, harde ontlasting, sex... Ik heb tot week 24 zoiets bijna dagelijks bloed verloren en gelukkig nog steeds alles goed met de kleine.... Geniet ervan en bij ongerustheid gewoon bellen!
Als je de verloskundige niet kunt bereiken, kun je de HAP bellen, zij kennen waarschijnlijk het spoednummer wel of kunnen anders even controleren of alles nog goed zit. Meest waarschijnlijke oorzaak: sex of harde ontlasting. De niet waarschijnlijke oorzaken wil je echt uitsluiten met jouw termijn.
Bellen! Kan ook een infectie zijn of zo. Je slaat jezelf voor je kop als later blijkt dat er toch iets aan de hand was.
Heb ondertussen gebeld (nummer gevonden op internet) en ze zei inderdaad dat het waarschijnlijk een haarvaatje o.i.d is. Als het er morgen weer is, moet ik wel even terugbellen. Stond op internet spoednummer voor als je gaat bevallen enz. maar ze zijn toch van mij gewend dat ik met 1000 vragen kom. Better safe than sorry! Bedankt voor alles reacties