Rustig in de buik, rustig daarbuiten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sasja88, Dec 2, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alayna

Alayna Actief lid

Jun 25, 2017
    146
    37
    28
    Female
    Vlaanderen
    Mijn dochter was een hele rustige in de buik. Zo rustig dat ik savonds in bed pas de minimale bewegingen voelde. Tot nu toe is ze ook een heel rustig kind. Zo rustig dat ze op de opvang liever een puzzel maakt dan met z'n alle de kerstboom versierd. (maar dat heeft ze dan ook niet van een vreemde... Begin steeds meer van mezelf terug te zien :eek:)

2. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Mijn zoon was in de buik heel rustig (hij had gewoon niet de ruimte) vanaf dag 1 dat hij geboren was een druk, bewegenlijk kind. Maar echt heel erg, soms zeggen we wel eens tegen elkaar “ het lijkt wel of hij adhd heeft.” Iedereen om ons heen vind hem trouwens ook echt heel druk, maar hij luistert Voor een 1 jarige verbazingwekkend goed. :D

3. K00

K00 Niet meer actief

Ja dit! Van die andere 2 werd ik snachts wakker maar van deze niet....
    Ik kom ook echt niet aan mn buik snachts..noway dat ik haar per ongeluk wakker maak en het toch ineens feest wordt :roflmao:

Fennec likes this.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,966
    15,008
    113
    Mn dochter, ook placenta aan de voorkant, was een wilde in de buik. Ook tijdens de bevalling schopte ze gewoon veolijk door,alsof de weeën nog niet voldoende waren. Eenmaal op de wereld bleek me dr toch een temperament in te zitten...soooodemieter.

Inmiddels net 2 en t is een heel verzorgend meisje die echt al omkijkt naar andere kindjes en ze probeert te troosten als ze huilen. Graag helpt en alles vol interesse volgt wat je doet en t na probeert te doen. Is t zonnetje in huis en probeert iedereen aan t lachen te krijgen. Aan de andere kant zit er nog steeds een temperament in, weet ze dondersgoed wat ze wil en heeft geen greintje geduld, wordt ontzettend boos als iets niet lukt wat ze bedacht had.

Maar ik moet zeggen, die pit van dr kan ik enorm waarderen. Ze laat zich niet in de maling nemen.

Share This Page