Ik ben nu toch al een tijd op dit forum en ik vind de laatste paar maanden het echt zoveel rustiger geworden. Heel veel leden maar eigenlijk best wel weinig activiteit...zeker vergeleken met een paar jaar geleden. Meer mensen die dit gevoel hebben? Hoe zou het komen? En kunnen we het weer drukker maken?
Dat lijkt er wel op idd. Ben er zelf nog bijna dagelijks maar minder dan het geweest is. Tijd voor een babyboom denk ik! Nieuw aanwas.
Volgens mij is er elk jaar wel zo'n periode. Kan me ook wel topics als deze uit het verleden herinneren... Waarschijnlijk heeft men het druk met 'lentedingen' momenteel, vakantie, weekendjes weg etc...
Niet bij te houden inderdaad Of relletjes hier en daar Vaak een moderator nodig om toch even de discussie een beetje in toom te houden... Ik heb geen idee waarom het zoveel rustiger is. Misschien door Facebook?
Ja het is echt al maanden rustiger. Ook geen ow my gosh topics meer waar heel het forum op afvloog. Ik bedoel hier geen relltopics mee maar grappige wc papier topics
ja de klad zit er een beetje in... super jammer Moet zeggen dat het beheer vroeger ook leuker aanwezig was. Ze zouden over op een nieuw format...maar dat lukte niet...daarna radio stilte
Jup.. Maar ik merk ook dat het allemaal beetje van het zelfde is. Veel dezelfde topics die wekelijks weer voorbij komen.. Er gebeurd weinig hier. Om die reden lees ik voornamelijk alleen nog maar mee, reageer af en toe nog maar.
Het ligt niet aan jouw. Heb al langer het gevoel dat het lichtje langzamerhand begint te doven. Bepaalde sfeer is weg. Reltopic.s klinkt raar maar dat waren wel de smaak makers aan je pc gekluisterd ect. En ja leuk is dat niet! En toch had het iets eens gezind. Ona foto lid heeft zelf voor een record aan aanwezige leden bezorgd. Je ergerde je er aan weer bloot/snollerige foto en hoppa dan zat je weer uren hier. Eerst netjes tot het los ging ect ect. En nu niet zeggen daar doe je niet aan. We blijven vrouwen! De een met meer gevoel dan de ander. Maar dat waren wel de lokkers.
Klopt inderdaad. Ik betrap me er zelf op dat ik af en toe gewoon doelloos aan het scrollen ben over pagina
Ja helemaal mee eens, 100x kijken bij nieuwe berichten om er dan achter te komen dat het nog steeds dezelfde 13 in een dozijn topics zijn waar we zo ongeveer de hele rode draad kunnen uittekenen voordat het geschreven staat. Jammer! Maar misschien komt het wel weer?! *probeert optimistisch te zijn*
Eens. Vorig jaar ook zo'n periode. Ik vond er toen geen moer aan... trok weer bij. Maar nu is het weer braaf. Saai.