Ik denk niet dat ze nog wakker gaan worden. Of ze zijn de kritiek in dit topic straks zo zat dat ze het sluiten. Kunnen we daar wel weer een nieuw topic over openen natuurlijk.
Het topic van vanmiddag over thuiswerk was wel weer in razend tempo verwijderd. Blijkbaar is 'beheer' nog wel degelijk alert wanneer het zo uitkomt...
Dat we zo aan het speculeren zijn zit ze nu vast ook niet lekker. Maar goed...geef dan ook duidelijkheid...en erken misschien ook dat het niet zo goed gaat.
Waarschijnlijk omdat het dan om sponsors gaat en dus geld... Dat was toch ook de rede dat er zo'n censuur is?
Herkenning alom. Ben altijd al een echte meelezer geweest, en vroeger kon je inderdaad de hele avond plezier hebben van een bepaald topic. Het is allemaal langzaam minder geworden na de vorige vernieuwing. De grote hoeveelheid onderverdelingen maakt het ook niet beter, onder sommige koppen heb je het gevoel dat je niemand bereikt. Wat bij mij ook meespeelt is dat de kinderen wat groter zijn en we klaar zijn met de babytijd en alles wat daarbij komt.
Het Beheer ligt hier totaal niet wakker van hoor. Vooral omdat de meesten van ons gewoon blijven komen, of het nou rustiger is of niet. Het aantal (vaste) leden is nog hoog genoeg.
Denk ik niet hoor...uiteindelijk zullen vaste leden ouder worden en de kinderen dus ook. De jongere generatie heeft minder met een forum en komt hier dus ook niet. Net als bijvoorbeeld Hyves kan het gewoon ineens niet meer aansluiten bij de doelgroep. Zoiets kan ook met Facebook gebeuren...dan komt er weer iets nieuws. Geen idee of dat hier al speelt...maar als dat zo is dan wordt het voor ZP lastiger om sponsors te vinden/houden ....en als bedrijf is dat hun bestaansrecht. Ik hoop niet dat het zo is want ik vind het hier toch nog best wel leuk...al is het misschien nu meer een gewoonte geworden na 10 jaar
Ja ok, daar heb je natuurlijk wel een punt. Hoewel het momenteel niet heel erg zal spelen is de kans groot dat dat nog komt. Ik vraag me alleen af in hoeverre het Beheer daar echt iets om geeft aangezien ze verder geen enkele (zichtbare) moeite doen om het lopend te houden. Betrokkenheid van 0,0..vind het maar een slappe hap.