Ik kan wel onder mijn oude oude oude nickname terug komen, gegarandeerd een relletje binnen 5 minuten en weer drukte op het forum hoor Nee grapje, het is inderdaad wel een stuk rustiger. Vind het ook niet meer zo leuk zoals vroeger, voorheen kon je ook gewoon discussieren over onderwerpen die nu niet meer zijn toegestaan. Vroeger waren er geweldige topics over sex, gewoon luchtige topics of topics over het geloof waarin we OOK op een normale manier met elkaar konden praten maar het is zo ingekakt.
Dit inderdaad. Zodra je de woorden 'spannend' en 'bed' in één zin durft te noemen, kun je erop rekenen dat je topic verwijderd wordt én dat je een waarschuwing in je inbox krijgt. Die topics over 'thuiswerk' ook, zodra iemand daar noemt wat niet genoemd mag worden, wordt diegene behandeld alsof ze half ZP de prostitutie in probeert te helpen Als je kijkt naar hoeveel mensen bij de poll van een paar weken terug, invulden dat ze hier nog wel zijn, maar eigenlijk geen idee hebben waarom, denk ik toch dat er iets misgaat. Voor mij is het eigenlijk meer een gewoonte geworden, dan dat ik het hier echt nog ontzettend leuk vind.. Dat ligt deels aan het beheer / beleid / de regels en deels aan andere dingen.
Ooo wat een tijd was dat Idd die F5 knop whaha en dat je allang moest gaan slapen maar niet kon omdat je teveel zou missen . Je zat soms echt aan het beeldscherm gekluisterd. Ja zo terugkijkend is het veel saaier geworden
Ik mis ook wel pittige onderwerpen, en gewoon kunnen discussiëren over zaken uit de hedendaagse maatschappij. Het is net alsof we hier schrijven in zo'n afgeschermde leefgenootschap
Zullen we dan maar een speciaal relforum gaan openen? Gewoon voor de momenten dat we wat behoefte hebben aan wat sensatie? 😜
Wil wel reageren maar ben voor het eerst moeder met een hoop onderwerpen kan ik niet reageren. Daarom lees ik veel mee met jullie en als ik kan reageren dan probeer ik het ook.
Inderdaad, net zoals er nog maar heel selectief wordt gereageerd bij vragen / meldingen / klachten bij 'Over Deze Site'. Alsof ze zoiets hebben van; 'God, heb je hen ook weer met dat gezeik' of 'Zoek het zelf maar lekker uit'..
Ik wil wel een topic openen over de kinderbijslag, maar die komt pas in juli.. Of iemand nog een zwart baantje weet zodat ik mn toeslag kan behouden. Nee grapje, je hebt gelijk bosi ik vind het ook weinig denderend meer helaas.
Stuk minder leuke boeiende topics om te lezen ja, ben vooral een lezer ...lijkt soms ook wel een dieet/gezondheidsforum met al die afvaltopics
Ik ben alleen geen lounge topic opener. Geen idee wat voor topics ik in de lounge moet openen. Ik zit wel de hele dag in de lounge te kijken of er een leuk topic is
Ja idd toen kon dat nog gewoon, ik zit hier nu al vanaf 2006 (toen onder een andere nickname) en met de jaren werd het steeds minder Dat was echt geweldig, en vooral de vraag van manlief waarom ik zo vaak op F5 drukte