Rustig op het forum

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Precies, neem het niet te vaak in je tekst mee want je krijgt geheid een ban aan je broek hahaha

Want ja, de baby's worden nog steeds gebracht met de ooievaar of vinden we tussen de bloemkolen ;)

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oo dat wel. Ik zit ook in mama en gezin, peuter en kleuter, en tv en nieuws.
    lees ook regelmatig bij baby en dreumes en schoolkinderen. :D

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Kunnen jullie je dat topic nog herinneren over die '' genante vragen '' :D

Heb toen echt dubbel gelegen :D

De gekste antwoorden kwamen naar voren en toen was het echt nog gezellig en lachen gieren brullen.

Nu word het een beetje een geiten wollen sokken forumpje waarin we ( zoals al eerder werd gezegd ) alleen nog maar gepraat kan worden over afvallen of hoe gezond iemand wel of juist niet leven. Het zijn ( sorry als ik nu iemand voor zijn teentjes trap ) vaak ook van die zeik topics, echt dat ik denk pfff heb je er weer zo eentje ;)

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Inderdaad dit
    Toen het nieuwe format zou komen, zou de clubs verdwijnen.
    Ik ben met meerdere clubs naar de verborgen groepen op FB verhuisd
    Kan me voorstellen dat als vele dat doen, er minder op zp gezeten wordt

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zit nu nog te lachen over het 'hoeveel toiletpapier gebruik jij?' topic :D

6. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Of ik vraag hier gewoon of ik geld van jullie mag lenen omdat mn vriend bijna jarig is en ik heb al mn eigen geld er al doorheen gejaagd.
    Oh en ik drink ook elke avond 10 flesjes bier... is dat normaal? Daar gaat mn geld dan waarschijnlijk ook aan op. En toen zag ik met mn dronken kop een mooie aanbieding: Duplotrein voor E2,50, maar ik zeg lekker niet waar.

P.s: vaccinaties zijn puur gif en zwarte piet moet blijven.

;)

7. Haha! Ik wil oorbellen laten schieten bij m'n baby, kan dat? Ik heb gerookt toen ik zwanger was en nu rook ik ook waar zij bij is, maar dat is minder erg voor haar en een moeder die vol zit met stress hoor.

Maar echt, dat je hier niet mag bespreken hoe je man je 's avonds vastbindt en *censored*, daar kan ik me nog iets bij indenken, misschien willen de reclame-makers dat niet hebben. Maar hier wordt er wel erg in doorgeslagen hoor.. Ik vind het echt absurd dat een vrouw die informatie zoekt over een borstvergroting, en echt niet omdat ze graag de grootste bimbo van het land wil worden en Kim op wil volgen, daar geen topic over mag openen (terwijl een borstverkleining geen probleem is). Alsof elke vrouw die dat topic ziet direct denkt dat dat de nieuwe standaard is en direct de telefoon pakt om een afspraak te maken bij een kliniek..

Of neem nu dat topic over die huisjes van bol.com.. Daarin werd geschreven over hoe dom de mensen waren die een advocaat in de arm wilden nemen om hun stomme speelgoedhuisje voor een paar euro te krijgen, terwijl de eigenlijke prijs ergens boven de 100 lag. Ik denk dat dat het allerleukste topic was, dat ooit op ZP geplaatst is. Iedereen had het leuk met elkaar (okay, op die 3 na die ook vonden dat het allemaal wel erg zielig was voor de mensen die hun speelgoedhuisje nu misliepen), er werd alléén maar gelachen, niemand maakte ruzie.. Kloink, slotje (en ik snap oprecht nog steeds niet waarom).

Gewoon heel jammer..

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik ben ook vooral een meelezer en ik ben het idee zodra iemand die constant aanwezig is hier meer reacties dan wanneer ik een topic open. Dus open ik hier niks meer

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Helemaal mee eens. Het is echt zo'n brave ingekakte bejaardenclub geworden. 👵🏻

Geef mij maar het Viva Forum, dat leeft tenminste! 💃🏻💃🏻

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nergens last van, ik vind het wel prima, maar ik ben ook een saaie bejaarde.

11. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ach ik zit veel op facebook en google+ daar is meer leven in de brouwerij ;)

12. tuc

tuc Niet meer actief

Dat gevoel heb ik al een flinke poos...alsof ze het langzaam laten uitsterven. Eerst dat nieuwe forum (waar ik overigens heel blij mee was) en daar hoor je vervolgens niks meer van.

13. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    TS ik deel je mening. Voorheen als je een dagje niet was geweest, had je een hoop gemist. Nu kom ik eens in de zoveel tijd een kijkje nemen en heb niet echt het gevoel dat ik iets gemist hebt.

14. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Dat gevoel heb ik ook al een tijdje. Dan ga ik nog niet zo heel lang mee op dit forum, maar toch heb ik het idee dat het inkakt.
    Maar zou niet weten hoe het komt. Hebben we elkaar niet veel meer te melden? Of zijn we met zijn alle zelf saai geworden 😜🙈

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik kom hier inderdaad minder door facebook (verhuisd omdat de clubs zouden verdwijnen...).

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik ben hier sinds 2005 dus heb het een en ander meegemaakt hier.
    Het lijkt mij ook rustiger en ik kom hoofdzakelijk nog in de lounge ook omdat ik geen baby's/peuters meer heb.
    Hoe het komt?
    Ik denk dat er veel meer jonge mensen op facebook/instagram zitten en niet zo geïnteresseerd zijn in een forum.
    Er een tijd is geweest dat veel wat geplaatst werd hier, afgebekt werd waardoor je echt niet meer terugkomt.
    Daardoor is het beheer ook strenger geworden omdat het een tijdje echt niet leuk was.

Maar.......start zelf leuke/interessante topics dan wordt het vast wat leuker/drukker. :)

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Absoluut!
    Ik ben de afgelopen 2,5 week niet op ZP geweest.. en niet omdat ik in een tropisch oerwoud zat of zo, maar gewoon omdat ik er geen zin in had. Nou dat is in 3 jaar niet voorgekomen :$

18. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Het is inderdaad veel rustiger geworden. Ik zit hier al vanaf 2011 en zeker in het begin als ik een dagje geen tijd had gehad dan moest ik soms 3 of 4 pagina's met nieuwe onderwerpen/nieuwe berichten in onderwerpen doorbladeren. Nu kom ik op maximaal 1 pagina als ik een dagje niet gekeken heb. Wel jammer hoor, want sommige onderwerpen manmanmanmanman wat moest ik daarom lachen.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind het ook saai en baal eerlijk gezegd dat er zoveel censuur is. Lijkt verdorie China wel hier op zp.

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.858
    5.118
    113
    Home
    ik denk dat het wel wat aan het beheer ligt
    steeds meer en nieuwe regeltjes
    niks mag meer en als wij ideeen hebben doen ze daar niks mee

ook de nieuwe website
    wachten, wachten en totaal geen duidelijkheid