Rustig op het forum

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    En nu heb ik het idee dat het na het openen van dit topic nog erger is geworden haha..

Deed beheer (toen onder 2 andere namen dacht ik) "vroeger" wel eens mee met reageren? Want zo herinner ik het me.

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit.

Dit.

Dit.

En dit.

Ik merk het ook. En mijn man ook. Hij vraagt regelmatig: "is er nog een topic op het forum wat de moeite waard is om te lezen?" Vroeger kon ik bijna altijd wel een of twee titels noemen, van topics die heel nuttig/interessant waren, of heel grappig waren. Nu is mijn antwoord vaak: "nee".

Ik moet zeggen dat ik wegens privéomstandigheden zelf ook minder op het forum zit. De laatste weken wel weer iets meer, maar niet zo veel als voorheen. Mijn hoofd stond er een hele tijd gewoon niet naar.

Wat daarbij ook wel meespeelde, is het besef dat de "contacten" en gezelligheid hier op het forum niet echt zijn. Ik heb een paar keer gehad dat ik een paar weken niet op het forum was, ook niet in besloten clubs waarin ik actief meepraatte, en dat niemand dat had opgemerkt of iets zei van: "he, je bent er weer!" Terwijl het dan echt wel behoorlijk slecht met me ging. Dat was gewoon best wel teleurstellend en daardoor ging ik meer en meer zien dat het forum tijd en energie innam, die ik ook kon gebruiken voor potentiële contacten irl.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Busted :D:D

Hier ook een stuk minder aanwezig/meelezer.

Tja met een zieke moeder en dochter die elkaar de afgelopen maanden afwisselden, gecombineerd met een beheer dat niet/nauwelijks naar hun leden luistert en bij elke "censored" onderwerp er een slotje opgooit zit ik serieus een account op het viva forum te overwegen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja Jan en Lotte

Volgens mij heeft Lotte in de eerste paar jaren zelf ook nog wel echt mee geschreven onder die naam.

Later misschien wel onder een andere naam.

5. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ja Jan en Lotte inderdaad! Best jammer eigenlijk, ik heb nu veel meer het idee dat het beheer veel verder van de leden af staat. Dat ene topic van een hele tijd terug toen het beheer ineens zo gek begon te doen vond ik ook zo grappig.. Sommige leden dachten toen dat de site gehackt was :D

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja ik dacht dat ook...ha ha

Maar ik denk ook al een tijdje dat Jan en Lotte helemaal niet meer aan zwangerschapspagina verbonden zijn...

Maar misschien heb ik het mis.

7. Jaha, ik heb altijd geweten dat jij wel van een beetje piemel-hatsjoe houdt :cool:

8. Alf

Alf Niet meer actief

Dit denk ik.
    Al diverse keren in een topic gezeten die naar een besloten FB club verhuisden. Zo ongezellig, en een tikkeltje onaardig naar ZP.
    Die komen hier vervolgens haast nooit meer buurten.

Ik merk dat ik daardoor zelf ook inactiever word.

Er zijn tijden geweest dat je er niet eens meer bij kon met een nieuw account, 2010 meen ik me te herinneren

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Het scheelt waarschijnlijk dat nieuwe(re) leden niet anders gewend zijn. Ik kom hier vanaf medio 2014 en die geweldige (rel)topics van vroeger heb ik dus gemist. Ik voelde me al bezwaard toen ik in een topic over samen slapen (met je kinderen dus, met een beetje geluk mag je man er ook nog bij) reageerde dat wij niet met onze kinderen samen sliepen omdat we graag seks hadden in bed ipv op het aanrecht (of op een luchtbedje op zolder). Maar dat was on topic dus volgens mij was dat geoorloofd. 😄 Maar ik hou wel van schuine humor dus het mag wel wat pittiger. Om het topic "reageren op basis van de titel" moest ik soms echt hardop lachen. Ik ben alleen ook wel voorzichtig met reageren omdat je met een afwijkende mening wel snel een boos of afzeikantwoord krijgt. En ik ben helaas niet zo iemand die dat meteen naast zich neerlegt, ook al is het een anoniem forum. Ik zit dan echt te wikken en te wegen hoe ik het het beste kan zeggen zodat de ander niet gekwetst wordt (ja, braaaaaf!).

10. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Nou word ik toch wel nieuwsgierig naar hoe het hier vroeger ging:D Zelf zit ik hier nu denk ik een jaar dus kan niet veel vergelijken.

Zelf reageer ik ook niet super veel, maar als er bij een topic al 4 pagina's zijn over wanneer je begint met fruithapjes dan heb ik het idee dat mijn reactie niet veel meer toevoegt.

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    hahahah zooo droog, maar toch lig ik dubbel :D :D :D

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Dit. Best jammer hoor dat het zo rustig is.

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Het is idd een beetje tam hier tegenwoordig...gebruik de f5 knop zelden meer 😂.

Het teken topic van een paar jaar terug was hilarisch

14. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Awel beginnen jullie dan met leuke topics te openen.. derest volgt wel

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je bedoelt sv's toch? :D

16. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha ik heb serieus gegoogled naar "piemel hatsjoe" (niet dat ik me er geen voorstelling van kon maken hoor :cool:). Hilarisch topic, zoiets hebben we hier ook nodig :')

17. Dankzij ZP kan ik bij zulke topics alleen maar SchoonVaders voor me zien :( :p

Hahahaha! Gelukkig is het Viva-forum wel de eerste hit die je ziet, in plaats van allemaal andere dingen die je je er eventueel bij voor zou kunnen stellen :D

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Als we t allemaal zo saai vinden ik ook wel moeten we er misschien wat aan doen en zorgen dat t weer gezellig word

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Mee eens...ik zou nog niet zonder ZP willen eigenlijk. :D

20. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk het ook aan mezelf, voorheen was ik hier dagelijks ook onder mijn vorige naam maar sinds een tijd weinig en veel minder behoefte er ook aan. Het is een stuk saaier en zit liever op Facebook.

Deel Deze Pagina