Rustig op het forum

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, die vergeet ik ook nooit meer! Hilarisch! Aan het eind van de avond had dat beest zelfs een naam! :D:cool: (Wat was het ook al weer?) Zelfs mijn man heeft de hele avond gierend van de lach naast me achter de laptop gezeten! :D

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Jaaaaaah! Allebei graag! En adi en rozemarijke.

3. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Oh ja dat waren altijd heerlijke topics om door te lezen.

Ja, wat heb ik gelachen toen.

Ja en Mommy12 bracht ook altijd reuring in de tent net als de TS van het treintjestopic (kan even niet op haar naam komen iets van moedertjevan...).

En natuurlijk de bekende reltopics als KV/FV, thuisblijvers of werkers, wel of geen vaccinaties, wel of geen oorbelletjes.

Verder zijn veel meiden die heel veel reageerden ook niet echt actief meer.

Maar het topic dat ik echt niet meer zal vergeten was over een vrouw die haar man betrapt had op het bekijken van 18+ videos en het topic uitliep op wat je allemaal met een keukenrol kon doen.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik ga nu mijn bed opzoeken (jaja, burgerlijk en saai, maar 't is en blijft een schoolavond :cool: ). Ik zal eens een nachtje slapen over een leuk lounge topic voor morgen. :D

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik dacht dat daar later uit was gekomen dat dat een troll was ja. Maar 100% zeker weten ik het ook niet ;)

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben ook meer een meelezer nu en mis ook wel de lol van vroeger. De gezellige kletsclubs. Nu is het meer een vraagbaak. Topic wordt geopend, vraag wordt beantwoord en klaar. En ik zie veeeel dezelfde onderwerpen verschijnen. Maar toch blijf ik hier meelezen. Merendeel in de lounge inderdaad.

7. Nee! Alleen van die echt domme topics worden ook beantwoord met echt domme antwoorden, die je eigenlijk vooraf gewoon kunt verwachten :p Ze hebben er bijvoorbeeld ook topics over onderwerpen die iemand die er niet in thuis is raar, vreemd of achterlijk zou vinden, maar die mensen blijven daar dan gewoon weg en in die topics is alleen maar respect naar elkaar toe. Ik ben niet actief op Viva, eigenlijk voornamelijk omdat ik het lastig vind om ergens zomaar 'tussen' te komen, maar ik overweeg wel steeds meer om over te stappen..

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik kom hier ook nauwelijks nog, vind het best jammer. :(

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Denk dat zp het aan zichzelf te danken heeft.
    Zo boeiend is het hier niet meer, en als er een discussie ontstaat word hij gesloten.
    Nouja, in het verleden dan..
    Alles moet netjes, stel je voor dat het over sx gaat.
    Kindjes komen immers met de ooievaar toch ;)

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Stel je voor dat hier het woord piemol (zo mag het wel) valt....:O

11. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    goh, ik dacht dat het aan mij lag...

Maar ik merk aan mijzelf dat het soms voorkomt dat ik 1,5week niet op zp komt, dat was 'vroegah' echt ondenkbaar, was zwaar verslaafd.

Voor mijn gevoel zijn ook de leden van de oude garde braver geworden, veel een nieuwe nick [waaronder ik] en vervolgens steeds minder reageren, want de leuke onderwerpen blijven weg..

een zp groepje op viva forum starten? ;)

12. Niet schrikken, maar zelfs 'piemel' mag :p Volgens mij zijn zelfs 'lul' en 'pik' toegestaan :p 'Klote' was daarentegen lange tijd verboden, maar dankzij onze Jan hebben we die weer teruggekregen :D

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad, dit dus... ik ben hier ook weinig meer, soms verveel ik me en lees ik mee, maar meer niet ...

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Misschien is het ook alleen de 'oude garde' (vreselijke woorden) die er last van heeft. Wij zijn braver geworden. Hoort misschien bij het ouder en wijzer worden? We hebben ook al wat langer kinderen dus de echte zwangerschaps, baby en peuter gerelateerde topics boeien ons niet meer zo. We zijn steeds zelfverzekerder over ons ouderschap en zien de relativiteit van de dingen m.b.t. kinderen waar we ons zorgen over maakten.

Voor de nieuwe generatie wannabe mama's, zwangeren en moeders met baby's is het echter een goede plek om info te vinden en je zorgen, ervaringen en oplossingen te delen. Zij hebben andere verwachtingen, dus zij vinden het prettig hier.

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben eens op het viva forum wezen kijken en dan merk je inderdaad wat een verschil er tussen zit zeg. Een stuk levendiger en gezelliger daar. Zat al te grinniken bij 2 topics.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Wat ik eerlijk gezegd niet mis (en dat hoort ook bij een deel van de oude garde) zijn de schoolpleinkliekjes.
    Doodmoe werd ik ervan als ze met zn allen weer heel flauw in een topic kwamen reageren.

17. Deliana

Deliana Niet meer actief

Eens.

Zodra het er hier weer wat "losser" aan toe gaat, gaat het ook wel weer wat drukker worden.....

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63

Goed plan! :D

19. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Ik ben een meelezer en heel soms reageren. zit meer op fb en hier kijk ik wel elke dag eigenlijk.
    Wil ook andere mensen leren kennen als andere het ook willen.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom ook nog amper op zp!
    Vooral omdat er over zoveel dingen niet meer gepraat mag worden, erg jammer!

Deel Deze Pagina