Rustig op het forum

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik doe in het echt al niet aan schoolpleinklieken (is dat eigenlijk een echt woord :() dus laat staan hier :D

Maar ik snap volledig wat je bedoelt. Alsof ze elkaar allemaal op whatsapp hebben en hoppaa...

2. tuc

tuc Niet meer actief

idd en ik dat dat laatste niet is alsof...;)

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je nog gelijk hebt ook, ;):D

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit inderdaad. Het is ineens met zijn allen tegen één op zo'n moment en dat weerhoudt een hele hoop mensen om nog wat te zeggen. Dat (ver)oordelen is naar mijn mening helemaal niet nodig om gewoon te zeggen dat je het ergens niet mee eens bent of iemand een minder leuk persoon vind.

Er is gelukkig voor mij wel weer een leukere facebookkliek :D

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Denk ook de verhuizing mee heeft gewerkt.

6. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Hier ook minder actief. Dat gezeik en gezanik komt me de neusgaten uit. Links of rechtsom tis niet goed. Doe soms een rondje en bekijk mijn pb box.

Soms post ik weer wat meer en dan weet ik meteen waarom ik er ook alweer zo klaar mee was:D

Afgelopen maanden wel wat topics gestart. Daar wel fijne reacties op gekregen. Maar voor de rest.. nee besteed mijn tijd aan andere dingen tegenwoordig.

7. Pisam

Pisam Niet meer actief

Maar ik snap volledig wat je bedoelt. Alsof ze elkaar allemaal op whatsapp hebben en hoppaa...[/QUOTE]

Niet alsof. ;)

Neh, vindt het ook maar saai hier op het moment. Scheelt me behoorlijk wat tijd en dat is al zeldzaam, alleen maar goed. :p

8. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja hoor viel mij ook al op. Kom van het viva forum en hoopte op wat meer gezelligheid hier, helaas. Soms is er na dagen nog niet gereageerd op een topic. Bij het VF leeft het altijd en zijn er altijd wel reacties. Dat dynamische mis ik hier wel.

9. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ben zelf ook wat rustiger met reageren. En gewoon te druk met andere dingen om alle topics 'bij te houden'. Ik zal proberen jullie weer wat meer te vervelen maar ik beloof niks ;)
    Als we dat nu allemaal doen, wordt het vanzelf weer druk

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Dat dynamische was hier eerst juist heel erg...dan kon je het gewoon soms niet bijhouden.

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Het lijkt ook wel alsof het beheer niet echt meer binding heeft met het forum. Ergens denk ik ook dat straks met een nieuw forum en nieuwe mensen achter zitten.
    Of het bloedt dood...

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik behoor ook alweer tot de oude garde. En idd je leven veranderd. Met 3kinderen in de leeftijd van 8,6, en bijna 1 ben ik wel veranderd. Ik merk echt dat ik ouder ben en meer ervaring heb.

De rel topics waren leuk, heb vaak dubbel gelegen van het lachen en dat mn man me niet snapte. Of dat hij juist ging meelezen en we samen lol hadden.
    Ik hoop dat we zp watmeer leven in kunnen blazen en misschien een relletje hier en daar kunnen veroorzaken. (Wel met respect naar elkaar natuurlijk)
    Ik zal een nadenken over leuke topics in de hoop op wat levendige reacties.

En nu ga ik heel braaf naar bed want mn zoon moet morgenochtend alweer vroeg naar zwemles.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Dat denk ik dus ook...

Er wordt naar mijn gevoel geen aandacht meer aan besteed. Ook niet door de moderators.
    Kijk alleen al naar het gedeelte met de deskundigen. Het gedeelte van voeding is al opgeheven en er is een directe link nu naar Nutricia

Ik hoop niet dat mijn gevoel waar is...want ik zou het echt niet leuk vinden dat ZP toch langzaam verdwijnt.

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat vind ik al sinds Jan en Lotte overgegaan zijn op de naam Beheer. Het was daarvoor altijd overduidelijk dat je met het beheer sprak door de kleur van de naam en het stond eronder maar gezellig en goede opvolging. nu is het zo zakelijk en soms zelf kortaf.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Vandaar dat ik al een tijdje ook denk dat Lotte en Jan er ook al niet meer zijn...

16. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dit gevoel heb ik ook.

17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    De opzet van het onderdeel Mama en gezin heeft er ook aan bijgedragen dat het minder druk in de Lounge is naar mijn idee.
    Vond dat toen al geen goede zet.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Denk het ook ja. ;)

19. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Het zou best leuk zijn als Beheer ook even reageert hier :)

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben bang dat die niet gaan reageren. zeker niet als ze echt zover van het forum af staan als veel hier denken.
    vind het echt jammer dat het blijkbaar beheerd wordt door mensen die niet veel met de doelgroep van zp hebben.

Deel Deze Pagina