Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Heb helemaal in een deuk gelegen om dat topic over dat ze geen geld had maar wel een pakketje had ontvangen met make-up. Ze wist alleen écht niet hoe ze het terug moest sturen. En iemand heeft toen stap voor stap uitgelegd hoe je een pakketje moest retourneren. Haha.
Ik merk dat ik dankzij dit topic weer wat meer ben gaan lezen/reageren, misschien anderen ook wel. En er zijn weer wat 'heftigere' topics geopend.
Ik vind het gewoon minder gezellig hier. Steeds worden hele berichten geschiedenissen doorgespit als iemand een vraag stelt. Het constante gezeik over topics die niet in de lounge horen. Topics worden veel te snel verwijderd als het over onderwerpen gaat wat de sponsors niet willen. En idd het beheer is veel te weinig betrokken. Geven vage antwoorden enzo. Vroeger was het beheer heel gezellig en betrokken. Ik ben hierdoor ook veeel minder actief dan ik vroeger was. Ten tijde van mijn oudste en haar zwangerschap zo'n 8 jaar geleden bijna vond ik het hier echt super gezellig.
Wat ik soms jammer vind is dat wanneer er een (interessante ) discussie aan de gang is, wat soms ook de bedoeling is van het betreffende topic, dit zich uit in heftige ruzies en uiteindelijk het gesloten worden van het topic. Ik houd er persoonlijk van om over nogal niet alledaagse taboe-onderwerpen te discussiëren, en vind het leerzaam om andermans mening daarover te lezen. Maar ja, helaas worden die dan dus vaak gesloten omdat er altijd mensen zijn die zich gekwetst voelen. Om een vb te geven; voorkeur voor geslacht; mag je bijna niet zeggen/schrijven, want ja er zijn altijd mensen die helemaal geen kinderen hebben dus je mag blij zijn met wat je hebt. Terwijl het mi niet zo is dat als je voorkeur hebt voor het 1, het inhoudt dat je àfkeur hebt voor het andere. Maar nogmaals, bovenstaande is om een voorbeeld te geven.
Lees wel vaker dat mensen het "vroeger" in bijv 2007 nog wel gezellig vonden. ik kan daar niet over meepraten want toen was ik 17.. en er zijn nu natuurlijk ook weer een hoop nieuwe mensen, die toen totaal nog niet met baby's bezig waren haha Merkte wel dat er een paar jaar geleden in de lounge altijd wel een pittige discussie bezig was... dat heb ik inderdaad al even niet meer gezien. Maar een topic als dit zet mensen aan het denken
Ben heel beniwued hoe het allemaal gaat ontwikkelen Krijgen we nu nog wel of niet een ander forum... Zwangerschapspagina is een bedrijf...dus ik neem aan dat er wel iets moet gaan gebeuren. Als het hier minder wordt...dan ook met de advertenties en mensen die ze hier willen plaatsen. Winforum is al meer dan een jaar al niet meer actief.
ik ben er ook niet meer zo vaak. eerder zat ik nog volop in de wangerwillenworden-en babyfase...... merk dat ik wat ouder ben geworden en wat minder te zoeken hier. aan de andere kant ben ik nu een paar dagen weer aan het rondneuzen hier en is het ook wel weer leuk...
Nee, dat was het juist niet! Ik ken een heleboel meiden met eigen webshop die al prijzen aangeboden hebben, maar ZP wilde het niet. Ze zouden stoppen omdat ze zouden overgaan op een nieuw forum, maarja, inmiddels zijn we anderhalf jaar verder sinds de sluiting van het win-forum
Ik vind het zo raar.... Ze spelen al jaren in op 'het nieuwe forum', maar tot een paar weken terug is er niets meegedaan. Vooral het win forum kan toch met minimale moeite draaiende gehouden worden? En dan komt het nieuwe forum er eindelijk (zonder duidelijke berichtgeving) en ligt de website er een aantal dagen uit, om weer over te gaan op het oude forum. Lijkt me ook dat je dit test achter de schermen? Zelf als dat niet -volledig- lukt, vind ik het ook erg raar dat ze een forum er gewoon 4 dagen uit laten liggen.......
Ja, beheer heeft er nog maar weinig zin denk.. Ik ben benieuwd of ze wakker worden als ik een sappig topic open in de lounge.