Is een echte blender of zo een nutri bullet (onderste boven blender naar mijn idee) beter dan een hand blender en dan doel ik op de stukjes echt fijn krijgen en eventueel de pitjes? voorbeeld, ik had een zak fruit gehaald om smoothies mee te maken dus een voorgecombineerde zak met diepvries fruit.. Bosbessen, framboos en aardbei.. Pitjes, galore.. Terwijl de smaak van framboos en bosbessen niet het probleem zou moeten zijn... Het filteren zou ik best nutteloos vinden want dan verlies ik nog meer vezel en kan ik net zo goed fruitsap drinken.. Het is echt om fruit naar binnen te krijgen gemixt met mijn gemalen flaxzaad enz. omdat naar binnen te krijgen.. Ik ben hypersensitief wanneer het op eten aankomt qua textuur en ook zijn mijn smaak pupillen helemaal naar de kl*** door een continue overdosis aan suiker als kind zijnde..
Pitjes van die mix blijf je toch proeven, vind ik. Ik verdraag zelf die textuur ook niet van de kant en klare mix van oa de Lidl. Gewoon framboos en aardbei enz gaat prima. Maar ja, ik vind een blender of bullet wel meerwaarde boven een staafmixer ja. Daar krijg je het toch minder mee fijn vind ik.
Ik proef nu ook de pitjes van mijn aardbei maar daar kan ik nog mee leven, ik vond het met de handblender wel heel overdreven ook de schil van de druiven bleven enorm in grote stukken achter en ik dacht toen ook wel, nou die druif was wel helemaal plat geweest in een wat betere blender!
Wij hebben zo'n ding Slowjuicer Kopen? Op meer dan 75 Slowjuicers Hij is wat duurder, maar werkt heel fijn. Je hebt echt sap. Een deel van de vezels zit er niet meer in, maar veel nog wel. Je kan er ook groenten mee persen (bietjes, komkommer, wortels). Alleen bananen wordt een troepje. Met kiwi's enzo heb je wel nog pitjes. Daar ontkom je volgens mij net aan. Maar het is wel meer sap dan je met een blender hebt.
Blender HR2064/55 | Philips Je hebt zoals bij deze blender ook blenders met een filter, je kunt dan fruit met pitjes erin doen en dankzij het filter heb je er geen last van. Een blender maakt je fruit in mijn ogen wel veel beter tot een smoothie, of sapje dan een staafmixer.
Ik had zo'n Nutri Bullet Pro (dus met een krachtiger motor dan de gewone versie) voordat ik op de Vitamix (kado) overstapte. Dat ding werkte echt super hoor, ik pleurde er echt alles in inclusief kiwi's met schil en alle goenten en zaadsoorten. Werd prima glad allemaal, soms gewoon net 10 sec langer blenden maar ik houd ook niet van stukjes en daar heb ik nooit last van.