Ik heb het idee dat ik nu ons kindje voel bewegen. Bij onze eerste voelde ik het ook best vroeg (16 weken) Bij een tweede kan het eerder, ook omdat je weet wat je moet voelen. Ik lag gisteren rustig op de bank met mijn hand op mijn buik en toen voelde ik heel licht een plopje. Daarna nog een keer. Ik weet nog dat ik bij Bas dit ook voelde en heel erg twijfelde of dat hij het was, maar dat bleek achteraf wel zo te zijn. Vandaar dat ik denk dat ik het kindje al voel. Ik voelde het ook echt helemaal onderin mijn buik (waar de baarmoeder nu zit) Kan dat eigenlijk wel zo vroeg? Ik ben morgen pas 13 weken.
Ik kon met 12/13 weken ook al iets 'vreemds' voelen. Of het nou echt beweginkjes waren, kan ik niet goed uitleggen, het was meer het gevoel alsof er een balletje in m'n buik zat dat een beetje bewoog.
Bij de tweede kon ik rond 13 weken ook al wel eens wat voelen. Dus volgens mij kan het best. Er zijn wel bepaalde plopjes en trekjes waarvan ik nu weet na 2 zwangerschappen dat je die ook kan hebben nadat je kind er allang is. Dat is dus leuk om in de gaten te houden bij een derde zwangerschap hahahahahaha
Kan wel hoor... voelde de eerste ook rond 16 wk en de 2de nog voor 12 wk. Bij 10 wk zat mn baarmoeder al boven mn schaambot Ben benieuwd hoe snel het nu gaat
ik voel ons ukje ook al een weekje echt tikken af en toe en mn dochter voelde ik bij 14 weken de eerste keer wat plopjes.