rustige baby in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aapje1992, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Jeetje wat heftig om je kindje zo laat nog te verliezen. Dat verwacht je toch helemaal niet.
    Ze beweegd niet veel minder dan voorheen zijn nu meer schuif bewegingen de vk zei dat dat oké was.
    Misschien. Ga ik idd nog vragen om een. Ctg misschien stelt mij dat een beetje gerust

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Bij mij was ze eerder echt druk of ik nou dingen aan het doen was of aan het ontspannen ik zou denken dat ik blauw getrapt word van binnen sinds 2 weken ofzi is ze een stuk rustiger en voel ik haar voor s avonds. En snachts rond 01:00 trapt ze echt erg veel. Zodra ik haar weer voel word ik ook wat meer gerustgesteld

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn meisjes waren ook heel rustig. Hoe vaak ik bij hun wel niet plots schrok dat ik me niet kon herinneren wanneer ik ze voor het laatst had gevoeld en gedacht heb, "Als ze nu binnen een half uur niet voel ga ik bellen!"
    Nooit gebeld ;), na een tijdje goed opletten voelde ik ze toch altijd weer even. Als ik terugkijk waren de bewegingen meestal vrij subtiel, dus als je dan niet heel rustig zat/lag, dan merk je het gewoon niet op...
    Heb me ook wel eens zorgen gemaakt, in die zin dat ik 'verminderd leven' echt niet zou opmerken, want het was al weinig.

Meisjes hebben het prima gehad in mijn buik, beide gezond thuis geboren bij 41+ wkn.

4. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Al mijn kindjes waren erg rustig in de buik.. Voelde ze allemaal pas laat en heb ze nooit veel of vaak gevoeld...
    10x per dag? Nooit gehaald hoor...
    Helaas wil dat niet zeggen dat ze ook rustige baby's zijn hoor! :D

5. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Ahh super OK dit te lezen haha ik heb dat ook.
    Merkte toevallig vannacht en gister nacht dat ze erg aan het bewegen was normaal slaap ik altijd nu 2x toevallig heel slecht en ze bewoog erg veel. Dus misschien is ze snachts veel drukker dan overdag.
    Vaak kan ik me ook FF niet herrineren wanneer ik der nou heb gevoeld en moet dan echt goed op gaan letten die dag en meestal voel ik dan wel weer beweging.
    Het is fij. dat dit vanaf het begin af aan al is dus niet ineens.
    Doe ook de hele dag werken daarna boodschappen koken en opruimen Han dan zit in misschien een uurtje.

Ik denk ook elke x morgen ga ik bellen maat heb dan toch beweging gevoeld net zoals eerst. Dus denk dat ik ook niet snel ga bellen. Vk kijkt met elke controle goed en vraagt ook altijd hoe de bewegingen waren en zegt dan ook steeds dat is goed hoor.
    Af en toe wel jammer dat je niet echt die harde bewegingen kon voelen.
    Bedant voor je reactie dat stelt me weer gerust!

6. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Haha jammer hè dat we dat niet hebben kunnen. Voelen:p
    Ik ook zeker geen 10x per dag misschien een enkele x gehad.
    Pfoee jammer! Dacht als ze zo rustig is als in me buikje krijgen we een ideaal kind.
    Maar dat hoef ik dus niet te verwachten haha!

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Onze zoon was ook heel rustig, dat was met de echo's al zo. Nooit een druk dansende baby gezien, altijd een slaapkoppie ;)
    Dat bleek hij buiten mijn buik ook te zijn. :D

Ook deze baby heb ik nog niet zien bewegen. Ik ben benieuwd of dit kindje ook zo rustig blijft.

8. rums

rums Niet meer actief

Onze oudste was ook enorm rustig in de buik. Mijn man kan op 1 hand tellen hoe vaak hij hem gevoeld heeft. En ook nu is het een heel rustig jongetje.

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja, heel verdrietig.
    Het is gewoon goed dat je het in de gaten houdt, succes met de rest vd zwangerschap!

10. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje bewoog ook weinig! Zo weinig dat ik twijfelde aan mezelf en dus vaak in t ziekenhuis lag voor een ctg en een echo. Voor mijn geruststelling. Ik voelde hem tijdens het einde miss 2x op een dag en ben toen ook voor de zekerheid ingeleid met 39 weken. Hij is nu een drukke peuter en haalt alles in haha! Fijne zwangerschap xxx

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Moest die van mij ook vaak wakker porren. En nu ze geboren is nog steeds hahahaha.

12. nonnie123

nonnie123 Lid

2 feb 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bellen als de baby weinig beweegt!! :) ik deed dat ook niet durfde het niet zo goed en voel haar soms wel dus dacht ik laat dat bellen maar. Van de week gebeld en in het ziekenhuis geweest ze nemen je wel heel serieus je krijgt een ctg een echo en een gesprek.

Deel Deze Pagina