Rustige goedkope vakantie tijdens piek (begin augustus)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roetje08, 25 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Zuid Duitsland dan? Wij zijn een paar jaar geleden op vakantiepark Am Hohen Bogen geweest in huisje nr 95. Ze hebben een eigen website www.haus-95.de misschien vinden jullie dit iets.

2. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.264
    113
    Centrum België
    Balatonmeer in Hongarije is ook een aanrader. Zijn er 3 jaar op vakantie geweest. Wij waren toen in de buurt van Balatonfured en Tihany. Erg mooie ligweiden met eetstandjes, speeltuin en zwembad.
    Wat je ter plaatse opdoet is echt heel weinig!

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

We zaten daar een paar jaar geleden naar te kijken, maar ik haakte af toen ik via Google maps naar de straten keek, zag er zo ghetto uit..

4. Roetje08

Voorlopig zit mijn vriend te kijken naar Slovenië en het gedeelte van Kroatië bij Slovenië en Italië. Qua eten, uitstapjes en restaurantjes zou Slovenië dan veel goedkoper uitkomen dan Kroatië? Ik ben wel gewend om te koken op vakantie, maar ga toch ook graag eens iets gaan eten smiddags.

5. Roetje08

We hebben geboekt :) het is Slovenië geworden, precies tussen Ljubljana en Zagreb, een plaatsje met 700 inwoners en een berg op 2km, een luxeappartement (echt helemaal vernieuwd, niet die ouderwetse dingen die je elders tegenkomt) voor 450 euro per week :p met wasmachine, droogkast, oven, babybedje voorzien, nu zou ik het zien zitten om er langer dan een week te blijven, maar ik ken mezelf en als ik daar ben zal ik na een week toch terug naar huis willen :o:

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.264
    113
    Centrum België
    Jammer dat de foto's zo'n verkeerd beeld gaven, want het is er erg de moeite!

Fijn dat je alsnog iets gevonden hebt. Aftellen maar!

7. marlidd

marlidd Niet meer actief

Dat klinkt goed. Kan iedereen dat huisje huren?

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja hoor. Wij hebben destijds geboekt bij bohemia.nl Gewoon gezocht op huizen met minstens 2 slaapkamers en een privézwembad en dan is er best veel keuze. Een paar uitgekozen die wij er goed uit vonden zien en toen op google gezocht wat er in de buurt te doen was.

9. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Ik heb ook een hele goede ervaring met Bohemia. Tsjechië... tsja, daar gaan wij in de meivakantie nu voor de derde keer naar toe. Prachtig land, mooie natuur en niet duur.

10. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ik heb erop gekeken heb je een tip welk huisje? Mag ook pb zijn hoor.

11. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Het huis is niet meer in de verhuur jammer genoeg.

12. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Ben heel benieuwd naar het appartement. Zou je het willen delen met mij?

13. Roetje08

Apartment Villa Katarina in Mokronog, Slovenië, je kunt hem vinden op booking :)

Saadia vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina