Iemand ervaring met leuke/goede hotels IN carihuela? Ik ben daar alleen bekend met de appartementen en mijn zus (met reisbureau) is zelf nu op vakantie dus die kan ik niet voor me aan het werk zetten helaas. De ticketprijzen voor deze zomer zijn nu echt bizar laag dus boek het liefst zsm een leuk hotel. Op zich zullen we weinig in het hotel zelf zijn maar meer op het strand en de boulevard dus het hoeft echt geen 5 sterren met veel entertainment en geweldig zwemparadijs voor de kids te zijn maar wel oké om fijn te slapen en eventueel te ontbijten!
zit die een beetje in de buurt van de boulevard of moet ik dan wel dagelijks een taxi naar het strand nemen?
https://www.booking.com/hotel/es/ms-amaragua.nl.html?label=gen173bo-1DCAsoRkILbXMtYW1hcmFndWFIHFgDaKkBiAECmAEcuAEHyAEN2AED6AEB-AEDiAIBmAICqAIDuAKK5oCTBsACAdICJDczNTY3NDc5LTNmNjctNDcyMS05YzVlLWFkZDMyM2MzOWU2OdgCBOACAQ;sid=63db21492f854e80ae8464e741d754c6;dist=0;room1=A%2CA;sb_price_type=total;type=total& Heb even via booking gedaan. Maar je zit recht aan de boulevard
Thanks!! Man wil na 12 jaar niet meer na Italië zelfs niet na 2 Corona zomers thuis. Dus ben op zoek naar een alternatief waar ik zeker weet dat we het wel leuk zullen hebben (en ik het eten lekker vind )
Wij zijn er jaren geweest. Mijn ouders gaan ook nog 2 x per jaar er heen. Vind de boulevard zo fijn zonder auto’s. Kinderen kunnen gewoon lekker lopen.
wij zijn zonder kinderen een paar jaar geweest maar dan in september met de feestweek. Dus ik weet dat we het daar leuk zullen hebben. Ik twijfel alleen nog over hotel of appartement aangezien we echt zo goed als alleen buiten de deur zullen zijn.
Yes feestweek altijd leuk! Sol Timor is volgens mij ook een net appartement. Maar zit meer de kant van het haventje op.