Hallo, Ik heb een aantal vragen omtrent wat symptomen en ik hoop dat jullie mij antwoord hierop willen geven want volgens mij ben ik zwanger maar helaas kan ik pas donderdag testen.... - Ik heb best veel afscheiding is dat normaal? - Mijn bortsen jeuken nogal, wat kan je hier tegen doen? En ze zijn echt groot, voel me echt zoo vrouwelijk! - Ik ben niet misselijk maar wel last van maagzuur. - Trekkend gevoel in mijn onderbuik en het voelt hard aan. Wie o wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt! Liefs
klinkt er goed maar alleen een test zal je een duidelijk antwoord kunnen geven! heel veel succes meid!! je kan vandaag testen zie ik! en...en...en??
ja daar heb ik ook allemaal last van... helaas wezen allebei de testen neg, dus ik ga vandaag naar de dokter... Heb je ook last gehad van lichtroze afscheiding???? heb je die test al gedaan??? in ieder geval succes ermee en laat het nog ff weten.. kus caroline
als ik jou was zou ik het nu al doen joh!!! wat goed dat je zo kunt wachten. als er neg uitkomt kan je over een week altijd nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent.... suc6 ermee!!! ik duim voor je!!! kus caroline
tja ik was ook bang voor teleurstelling... en die kreeg ik ook...maar ja nu naar de dok met een bloedtest kan het nog altijd pos zijn!!! zet em op!!! ik ben nu ff weg en ben er vana weer! ik hoop dat je dan de uitslag al hebt! nou ik zie het dan wel!!! suc6 nogmaals kus caroline
Gewoon testen meid!!!! Je kan het maar beter weten toch, enne klinkt goed allemaal dus..... Ben benieuwd, laat je het wel snel weten
nou net naar de dokter geweest... die zei dat je niet op zwangerschap kan testen???? ja de bezinking wel die is dan hoger, maar dat kan bij zoveel zijn... wel heb ik een heel groot bloedonderzoek gehad voor de moeheid en duizeligheid ed... misschien morgen al de uitslag... als ik eind van de maand nog niet ongi ben dan moet ik terug naar de HA xxxjes caroline... ps heb je de test al gedaan???
Euhm .... niet op zwangerschap kunt testen?? wat is dat voor een dokter? Erg vreemd hoor natuurlijk kun je op zwangerschap testen! Wat is dit nou? Je hebt HCG in je lijf of je hebt het niet..... raar
Aaah! Test is negatief! En ook niet ongi! Ik baal enorm... vanochtend wel naar de huisarts gebeld omdat ik zo ontzettend moe ben!! Hij vertelde me ook mocht ik nog steeds niet ongesteld worden dan moet ik volgende week weer een test doen.. misschien is mijn HCG hormoon nog veel te laag. Spannend...
balen meis die negatieve test!! hopelijk heeft de HH gelijk en stijgt jouw hcg gewoon wat langzamer!! succes meid!!
Hoop ook dat het gewoon even iets langer duurt en dat je NIET ongesteld wordt! Suc6 en blijven voor je duimen!
Nou al mijn symptomen klopte, want vanmorgen heb ik een test gedaan en er kwam een dikke roze streep extra!! Joepie ik ben zwanger!!!!!