In Zeeland, bijvoorbeeld Vrouwenpolder. Maar goed, dat is waarschijnlijk een heel eind weg. Als je gaat moet je er zijn voor de files, anders is het niet leuk.
Hier in de buurt is een recreatiestrandje/meer. Verschillende baaien en ook veel bomen die lekker voor schaduw zorgen. Het water is ook sneller opgewarmd dan de zee en wij vermaken ons er uitstekend.
Ja, dat doen wij ook vaker dan het strand aan zee, lekker dichtbij, gratis parkeren en tegen de tijd dat het druk wordt, vertrek ik weer. Maar goed, het is toch vlakbij, dus dat kost me ook niet veel tijd. Horeca en toiletten aanwezig, speeltuintje, groot vlot, prima hoor. Bovendien komen we er altijd wel bekenden tegen, dus ze hebben altijd kinderen om mee te spelen.
julianadorp en dan niet gelijk je spullen droppen waar je dicht op elkaar zit vreselijk! maar een stukje doorlopen daar zit vrijwel niemand
Ja...een heel klein strandje. Stavoren. Niet alleen leuk op het strand...maar ook de dijk is geweldig om te liggen.
Moet niet heel zp nu naar dezelfde plek gaan, nu mensen weten waar de rustige plekken zijn. Dan word het wel druk.
Rockanje is tegenwoordig echt verschrikkelijk. Kan je zeker in het weekend over de hoofden lopen en ligt de buurman letterlijk op jouw handdoekje. Het nieuwe gedeelte van de maasvlakte is echt een geweldige uitkomst.
Ik verwacht niet dat iedereen nu ineens naar Friesland komt. Oja...bij Den Helder is het ook erg leuk. Groot strand en eigenlijk ook nooit druk.
Ik woon in Katwijk. En als ik rustig wil zitten fiets ik een stukje duin in en neem ik daar een strand opgang. Alleen met 3 kinderen is dat bijna niet te doen, want dat zijn van die mulle hoge opgangen. Als je dan ook nog spullen en een baby mee moet slepen (en een peuter die halverwege instort), dan lig je de rest van de dag nog te hyperventileren. Maar het is er wel rustig
katwijk is vaak goed te doen beter dan Noordwijk. Wassenarseslag wat druk maar echt super leuk met grote speeltuin etc.
Als ik iets ongezellig vind is het de tweede Maasvlakte en toen wij er waren vreselijk druk. Een uur erover gedaan om weer weg te komen.
Gisteren in Rockanje geweest en was echt heerlijk. Wel drukte rondom strandtent, maar iets ervan af heerlijk rustig. Maar goed wij vinden een strandtent wel leuk voor even bak koffie
Dan ben je niet helemaal achteraan geweest want daar is het dus echt niet druk. Ben je niet met de Maasvlakte in de war? Ik heb het echt over het nieuwe gedeelte, de tweede Maasvlakte wat ze zeg maar hebben opgespoten? En ongezellig, tje je hebt er geen strandtenten enzo nee dus het is enkel en alleen strand en een dixie bij de parkeer plaats en een klein patat kraampje, meer niet.
Ik woon in de buurt van Rockanje inderdaad Zomers fietsen we het wel eens maar over het algemeen pakken we gewoon de auto