Dag dames, Voor mij is dit allemaal vrij nieuw, het plaatsen van een forum voor vragen heb ik niet eerder gedaan. Wel lees er regelmatig een aantal forums door voor informatie en dames die in een vergelijkbare situatie zitten. Mijn vriend en ik zijn inmiddels 3 jaar verder met onze kinderwens, ongeveer 2 jaar onder behandeling bij de fertiliteitsarts. PCOS & Endometriose. Medicatie x, operatie endometriose, IUI x, IVFx, ICSI 10 embryo's, 5 3 daagse en 5 blastocysten. Vorige week onze eerste cryo terugplaatsing gehad met en 4 daagse embryo. Ik gebruik 3x daags Zumenon/estradiol en 2x daags de utrogestan. Het is allemaal zo spannend... inmiddels ben ik een week verder in mijn wachtweken, ik mag zondag 3 maart testen. Online lees ik veel over eventuele symptomen en hoe verschillend dit per vrouw is. Wat is jullie ervaring in een vergelijkbare situatie? Mijn symptomen die ik tot nu toe heb gehad zijn: - Vage krampen, steekjes en trekkend gevoel in mijn baarmoeder - Gevoelige borsten, met de dag erger. (dit heb ik nog nooit eerder gehad). - Heeeel erg vermoeid, weinig energie. - 2 dagen wat misselijk geweest zonder braken. - Best wel emotionele momenten. - Sinds gister wat last van mijn onderrug. - Wat verkouden en last van mijn keel sinds gister... Vage klachten die eigenlijk overal bij kunnen passen... Graag hoor ik of iemand mij misschien een beetje kan helpen met een vergelijkbaar verhaal?? Groetjes Melis
Ik heb altijd veel symptomen maar het zegt bij mij altijd weinig. In de ronde dat ik eventjes zwanger was had ik vooral een heel trekkend gevoel in m'n linkerlies en verder kan ik me van die ronde weinig herinneren. In de rondes dat ik wel veel symptomen had was ik niet zwanger.. De medicatie die je gebruikt kan ook zorgen voor flink veel bijwerkingen helaas