Ruud de Wild

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kalush, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Weet iemand waarom hij niet meer op 538 te horen is?
    Weet wel dat er wat een meningsverschil was, maar ben benieuwd waarom?
    En of hij nog terug komt.. Zijn programma is er nog wel alleen dan met die Lindo..

Wie weet het?

2. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb gehoord dat hij in onderhandeling zou zijn met Q-music.
    Dat werd eerder ook al eens gezegd, maar dit heb ik deze week gehoord op de radio.
    Ben benieuwd....mis ruudje wel een beetje :(

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Zou wel willen weten waarom het opeens voorbij is.. heeft wel wat te maken met de overname van RTL denk ik..

Vond dat programma ook altijd super leuk.. maar goed..
    Ze praten er ook helemaal niet over.. Vaag hoor.. Heb je zoveel luisterraars en dan niks zeggen.. Speel dan open spel.. Toch?

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Dit heb ik gelezen:

Ruud de Wild is (zoals verwacht) gestopt bij Radio 538. 'Het merk 538 is prachtig. Het was absoluut een mooie tijd. Ik wil me nu echter vrijmaken voor iets helemaal anders'; aldus Ruud. Radio 538 vind het jammer dat Ruud weggaat. 'Maar zo gaan die dingen, we hebben een geweldige periode met Ruud gehad'; aldus 538. De uitzending die Ruud presenteerde wordt (tijdelijk) overgenomen door Lindo Duvall, Kimberly van de Berkt en Jelte van der Goot.

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ja dat vind ik ook. Schijnt inderdaad met de overname te maken te hebben. Het is niet meer gezellig bij 538 zeggen ze.
    Idd jammer dat ze niet gewoon eerlijk hierover zijn.

6. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Heb laatst ergens gelezen dat hij nu eerst op uitgelstelde huwlijksreis ging en zich daarna ook wat meer op schilderen of iets dergelijks wou toeleggen..... zoiets. wel jammer inderdaad dat hij niet meer te horen is.

Groetjes Angela

7. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ik heb gehoord dat hij enigzins overspannen was en langere tijd vrij wilde om weer tot zichzelf te komen. Dat kon niet volgens 538 en daardoor is een conflict ontstaan. Vind het ook zo raar dat er helemaal niet over gesproken wordt!

Deel Deze Pagina