Ik ben Iris, 24 jaar en nieuw op dit forum en eigenlijk in het hele " babygebeuren" hihi Ik ben vrij jong nog (24) maar heb echt het gevoel dat een kindje welkom is! Kijk er enorm naar uit om zwanger te raken! Wat wel weer moeilijk is is dat ik rook.. weet t.. is een slechte eigenschap en wil er ook vanaf maar vindt t ZO moeilijk! Zijn vast mensen die dat herkennen hier.. ga dus mijn best doen om nu te minderen en uiteindelijk te stoppen.. Verder werk ik 32 uur en heb echt mijn droomman als partner hij steund me dus ook enorm en kijkt er ook erg naar uit om papa te worden, al is het wel een beetje eng natuurlijk Tot gauw in het forum!
Welkom Iris. Ik ben een half jaar voor ik stopte met de pil gestopt met roken. Heb het er nog regelmatig moeilijk mee, maar doe het met een doel Dat is ook de reden weaarom ik gestopt ben.
dan krijg ik me kind nog als ik 21 ben ik weet het nog niet. had vandaag een ovu test gedaan omdat ik de vandaag heb gekocht om te kijken hoe en wat. was hij wel positief. en iemand zei dat het beter was dat ik ging testen ma dat doe ik echt pas zondag. urine in een bakje doen en me vriend mag de rest doen! zo zijn we er samen mee bezig en heb jij ergens last van? en hoelang ben je gestopt met de pil? xxx
OOOh al heel lang geleden, merkte dat ik gewoon niet goed reageerde op die pil.. hihi zere (.) (.) en last van stemmingswisselingen enz.. toen ik gestopt ben merkte ik eigenlijk dat ik gelijk veel lekkerder in mijn vel zat, raar he? toch die hormonen geweest... Maar heb nu eindelijk een vriend die helemaal bij me past en waar ik me volledig vrij en veilig bij voel, dus vrijen we "onbeschermd" zeg maar (om t maar even netjes te houden hahah) Ik moet eigenlijk dit weekend ongesteld worden dus is heel spannend.. wordt echt afwachten! Als ik niet ongesteld word kan ik gaan testen, ben erg benieuwd!
Hoi Iris! Welkom hier! Ik ben al een tijdje gestopt met roken, vond het erg meevallen en het was niet eens als doel om dan gezond zwanger te worden. Het stoppen gaat je vast lukken, zeker als er opeens een klein wondertje in je lijf zit! Heel veel succes met zwanger worden!
hoihoi, heb je al getest? Ikke niet, vandaag maar dien!! Of denk je dat ik beter nog even kan wachten? Zucht, spannend dit hoor !
Het beste is het om met ochtendurine te doen. Is de concentratie hoger. Ze schrijven wel allemaal in de bijsluiter dat het niet hoeft, maar is wel verstandiger.
ah ik!! Thanx, ga morgenochtend maar testen dan vind t wel raar hoor.. Volgens mij zou t ook zomaar kunnen zijn dat je jezelf van alles wijs kunt maken onbewust..
hey meid, is het nog gelukt?? Is moet vandaag gaan testen maar ben eigenlijk steeds bang dat ik te vroeg ben...