pregnant in heels tlc

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door imba 86, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Nieuw programma op tlc. Wie kijkt het ook?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ga nu kijken :)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

In die ene vent een nieuw typetje van Jandino?
    En die vrouw met die grote witte tanden, ik vind haar eng. Net jaws.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

vooralsnog vind ik er geen bal aan

5. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Iemand inhuren om uit 12000 populaire namen een naam te kiezen. Echt vreemd die mensen.
    En dat andere stel die hun leven niet willen delen met hun baby en die vrouw vjnd het onzin een band te kunnen hebben met haar baby in de buik.

Word het een ik erger mij show of kan er wel om lachen....

6. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Nee ik ook niet:)

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik zit het te kijken. Vind er niet zo veel aan...

Pfffffffff geven mensen hier echt geld aan uit. Een naam uitzoeken met een focusgroep... Schijt aan wat een ander denkt. Als jij het maar mooi vind en bij jou kindje vind passen.

Vind het wel een beetje zielig voor de vrouw die iedereen begeleid. Ze is zelf met IVF bezig. Heeft een zoontje wat blijkbaar een wondertje is omdat er iets is met haar baarmoeder.

Je zult zo'n baan hebben en moeite hebben met zwanger worden. Dan moet je sterk in je schoenen staan.

8. Crocus

Crocus Niet meer actief

Shit,ben vergeten te kijken :( Meestal komt er op zondag niets op TLC. Nou ja,volgende week beter.

9. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Toevallig gisteren gezien, als ik er aan denk zal ik ze de volgende keren opnemen.
    Dat namenstel was wel een beetje vreemd, maar dat andere stel vond ik wel heel makkelijk hoor, 4 weken voor de uitgerekende datum nog geen babykamer hebben omdat het niet past in je interieur is wel heel erg slecht.
    Vond de psycholoog dan ook erg goed en snap ook heel goed hoe dat moet frustreren als je dan zelf moeilijk zwanger kan worden.

10. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Het gaf wel een goeie draai. Dacht echt dat die mensen zulke snobs waren maar viel mee. Ja en die met die focusgroep. Uiteindelijk toch voor de naam gekozen die die groep en zelfs hun vrienden niets aan vonden.

11. Ik dacht bij het voorstukje al dat ik me vreselijk zou ergeren aan dit programma en als ik dit topic lees, ben ik inderdaad blij dat ik niet gekeken heb..

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Kan je het terug kijken?

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb het niet gezien, waar gaat het precies over? Rijke vrouwen die zwanger zijn?

Ik weet niet of het wat voor mij is, laatst zag ik dat programma van Rachel Zoë en daar was ze zwanger, heel vervelend deed ze erover vond ik. Dus als het zoiets is..

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Herhaling is NU op tlc

15. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Vind dat ene stel maar een beetje overkomen als domme mensen..waarom word je uberhaubt zwanger als je geen band wil opbouwen met je kindje en als je niet wil dat je leven om je kindje draait later? Ik kijk nu de herhaling misschien word het straks beter maar jemig erger me nu al haha

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Me2.
    Ik kan het me echt niet voorstellen dat je geen band hebt met die kleine in je buik

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #17 Esmaralda, 11 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
    Word alleen maar erger haha wat een stel zeg phoe en wat voor vooroordelen over een psycholoog. Denk dat ze het wel kunnen gebruiken haha

Die met die namen tja ook apart :cool:

*edit* Komt toch nog goed :)

18. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ben nu wel benieuwd wat uiteindelijk de naam is geworden. Dat stukje heb ik gemist omdat ik weg moest

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bowen Asher Jacobs ;)

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014