voordat ik de uitvoerder ga bellen met mijn domme vraag stel ik m hier maar even ze gaan maandag beginnen met de badkamer renovatie ma - di - wo is het sloopwerk en leidingen sleuven, dat snap ik nog maar dan donderdag; ruwbouw loodgieter en aansmeren leidingen / koofomtimmering Uhh tja mijn vraag is dus eigenlijk wat doen ze dan precies lees; is het net zo'n herrie en bende als slopen want dan zorg ik dat ik met dochter nog een dagje extra uit huis kan en moet man dus nog vanuit huis werken. maar dit dus wel op tijd aangeven bij zn werkgever.
Als ik het zo lees is alleen het omtimmeren van de koof een klusje dat je hoort. Aangezien er eerder al wordt gefreesd voor de leidingen lijkt de ruwbouw loodgieter lijkt mij de leidingen aanleggen, maar dan afdoppen. Dan moeten dus later de kranen er nog op (geluidloos). Aansmeren leidingen is het dichtsmeren van de eerder gefreesde sleuven. Het enige geluid wat daarbij gemaakt wordt is het mixen van de stuc/specie. Zo te lezen zou ik me het meest zorgen maken over op welk volume de radio gaat.
ah geen 8 tot 5 lawaai dus meer op die dagen fijn dan kunnen we weer thuis blijven na 3 dagen bij mijn ouders in huis verblijven heb ik dat ook wel gehad die radio moet maar even een tikkie zachter als de kleine gaat slapen in ruil voor een broodje frikandel ofzo haha
ja daarom had ik ook echt geen idee ben blij dat ik niet de enige ben die totaal niet wist wat het was vond me al erggg dom om zo'n vraag te stellen
Nee, ruwbouw op zich betekent alleen maar dat het nog niet afgewerkt is. Er moeten dus nog tegels op bijvoorbeeld. Zegt niets over de hoeveelheid herrie, dus maar goed dat TS de verdere omschrijving er bijgezet had.