Ruzie bloopers

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Bij mijn man schiet ik niet snel in de lach.

Weet nog wel dat ik vroeger eens ruzie met mijn zus had. Zij riep boos naar mij: "Doe eens normaal" en ik zei: "Nee, ik doe niet normaal" en toen hoorde ik wat ik zei. Inderdaad, zeiden we allebei en moesten er om lachen.

2. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Hier eindigt eigenlijk elke ruzie met een lach die we het liefst zo lang mogelijk proberen in te houden...

3. Onje

Onje Niet meer actief

Serieus ? Jij valt en je partner laat je liggen? Wow

4. misa

misa Niet meer actief

Dit heb ik ook. Nog bozer worden als hij me aan het lachen maakt... ;)
    Ligt misschien wel aan de naam.... :) ;)

Vele leuke dingen om te lezen... Hahahahaha!

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een x soort van ruzie vriend was boos over van alles en zei op d'r duur en die stomme rot bank daar krijg ik nog een remia van!

Whaha ik kwam niet meer bij en hij daarna ook niet, nu plaag ik hem ermee en zeg ik vaak pas maar op dat je geen remia (hernia) krijgt

6. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik moet eerlijk zeggen.. mijn vriend zou me ook laten liggen.. Die zou helemaal in een scheur liggen, vervolgens zou ik keihard gaan lachen samen met hem...:D

Om me vervolgens wel op te pakken hoor... of als die me vervolgens oppakt dan trek ik hem ook naar de grond.. Dat is dan weer ons soort humor haha ;)

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha een remia krijgen... :D:D:D

8. Ach, ik zei vanderweek dat ik nog even moest afzuigen :) (bedoelde afruimen) :p

9. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Hahaha! Zo is ruzie maken bijna leuk!

Ik heb helaas ook de slechte eigenschap om lang boos te blijven (eigenlijk totdat hij me knuffelt), dus meestal als hij iets raars zegt, lach ik stiekem. :p En als hij lief doet kijk ik de andere kant op omdat ik anders wegsmelt... Zal eens kijken of het me lukt om iets grappigs te onthouden, al kan dat wel even duren want zo vaak maken we geen ruzie. :D

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ezria en birshit, ik kan er ook nog steeds in een deuk om liggen whahah (lekker kinderachtig hierzo in m'n upje op de bank maar goed 😉)

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb het wel eens vaker verteld volgens mij 😁😝

Mijn man was boos omdat ik niet genoeg vlees had gehaald. We moesten 2 hamburgers delen met z'n vieren. De horror.
    Te mopperen en te zeiken. Ik moest daar zo om lachen. En hij werd bozer en bozer. Gooit ie zo zijn stuk hamburger naar me toe. Ik plaste in mijn broek van het lachen.
    En toen was de ruzie over 😁

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Gezellig;)

Hier nooit echt ruzie, maar als we ruzie hebben:D wij hebben een beetje rare humor. Leedvermaak ofzo hahaha. Als er echt iets is zijn we ervoor elkaar hoor, maar soms lachen we gewoon van de zenuwen.

Een keer ruzie gehad waarop vriend boos riep zoiets dat ik het maar uit moest zoeken. Nou prima, ik wilde de sleutels pakken en weggaan. Knal ik keihard met mijn hoofd tegen de deur want die was ondertussen dicht gegaan:):D

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hij is hier een Stier en ik een tweeling. Hij is 5 dagen ouder.
    Heel veel temperament ;)

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Hier ook:D😂

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    2 schorpioenen hier.. 5 dagen verschil...grote atoombom als we echt echt echt ruzie hebben.
    Gelukkig hebben we dat heel weinig. Meestal kleine discussies en die los ik dan maar op met een scheve opmerking van mij waar die weer om moet lachen.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hahahahhhaa, ik zou ook in me broek zeiken van het lachen hahaha

17. Haha, hebben wij ook eens gehad. Mijn man wilde een statement maken door weg te lopen, maar de deur zat op slot :D

18. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet iets dat zo 123 in me opkomt.
    Maar wij hebben gelukkig ook nooit erge ruzie.
    Kan nooit lang boos blijven en moet het altijd weer goed zijn voor we gaan slapen anders lukt het me echt niet om in slaap te komen.

19. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Die heb je toch wel opgegeten he? Ik had m gauw in m'n mond gepropt :D

20. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Er is zo filmpje op youtube zegt die persoon heel dom '' jij jij komen hier en jij komen hier zo praten tegen mij'' maar dan ook echt met een accent. Laatst hadden we ruzie en ik was er zo klaar mee dat ik die zin dus zei, nou we hadden opeens de grootste lol!! https://www.youtube.com/watch?v=EAzskL3gNxc

Deel Deze Pagina