Ruzie bloopers

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dat is ondertussen het bekende pestgroepje van zp. Altijd dezelfde namen komen voorbij.. word eens tijd dat er wat aan gedaan word. Verpesten constant gehele sfeer en topics met hun getrol.

Eigenlijk geen grapjes hier... maar gelukkig ook sporadisch dat we ruzie hebben.

2. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    De echte blooper was een paar weken terug van me vriend we hadden ruzie maar waarover weet ik niet en dan zegt hij wat tegen me en loopt hij stoer en mannelijk weg, maar dit keer ging het niet zo soepel hij had ze zegje gedaan en liep toen stoer weg en terwijl hij zich draaide liep hij vol tegen de deur post op waarop ik antwoorde " het was je bijna gelukt ";) xD ik heb nog nooit zo hard gelachen terwijl ik ruzie had met hem haha!

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha de tranen lopen over m'n wangen van het lachen! hahah zou ook echt iets voor manlief zijn! :)

4. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Kan je nagaan als je het gezien had hij keek zo sirieus en toen ineens BAM! XD

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn man zou me ook laten liggen hoor om vervolgens samen in een scheur te liggen.

Tijdje geleden lukte het hem niet om een lolly open te maken. Ik had die week weinig geslapen en veel uren gedraaid op het werk, dus ik was onwijs slecht te pas. Hij gebruikte een bepaalde krachtterm waar ik dus weer op reageerde. Man over de zeik, ik over de zeik.
    Na een tijdje was hij het zat en gooide de lolly van zich af.... Via de afzuigkap tegen zijn voorhoofd. Je kon me opvegen. Ik moest zo vreselijk lachen.

Stond hij daar hoor, met een rode vlek op z'n voorhoofd stom voor zich uit te kijken😂

6. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Een ex van mij...
    Tijdens een heftige ruzie waarbij hij nogal veel hield van schreeuwen (dat was niet zo fijn.. overigens, maar om deze moest ik wel lachen)

Hij: "BEN JE DOOF OF ZO?!?!"
    Ik: "nee"
    Hij:"WAAROM SCHREEUW IK DAN ZO HARD?!?!"

7. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Geweldig zie het al helemaal voor me 😂😂😂

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    :D:D Geweldig.. al die ruzies waarbij het uitloopt op een lachpartij!

9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    haha:D

Ik heb dat ook eigenlijk niet. Als ik boos ben en we krijgen ruzie dan wordt het vaak alleen maar erger en erger. Ben heel koppig:(

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk nooit echt ruzie.
    Dat gaat al te snel over in de slappe lach haha.

Hij probeert wel eens boos te doen en extra serieus te kijken en dat extra serieus doet het hem altijd.
    Dat kan hij gewoon niet!
    Hij wijst met zijn vinger, mondhoeken een beetje naar beneden en dan op een serieuze toon praten en ondertussen kijkt ie me aan.
    En dan begin ik te lachen :D en dan begint hij ook te lachen.

Of ik roep gewoon dwars door hem heen miep miep miep miep :D dan is het ook klaar haha.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hahahaha geweldig.

Mijn vriend is echt te koppig gewoon, zelfs als iemand zegt dat hij een bepaalde groente niet lust of een kleur niet mooi vindt begint mijn vriend een discussie waarom diegene het wel zou moeten lusten of mooi zou moeten vinden.
    Daarbij heeft hij een hele zware harde stem en is hij lang van stof.
    De keren dat we ruzie hebben kan het wel heftig worden.

Als we over iets kleins ruzie hebben dan komt hij me vaak omhelzen en "dwingt hij me" met hem te knuffelen en is het weer goed, spreken we eventueel nog iets af.
    Vak biedt hij me ook kriebels aan (kan ik niet weigeren).

Soms ben ik humeurig en ga ik om niks ruzie zoeken en dan geeft hij niet toe. Vervolgens ga ik huilen (expres maar dat weet hij niet) om hem weer lief te laten doen :p

12. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0

Whahahaha geniaal
    Dat doen wel meer vrouwen denk ik
    (Ik ook hoor) :D;)

13. penseel

penseel Niet meer actief

Nou.

Een paar maandjes geleden hadden lat en ik ruzie om het te doen.

Hij wilde iets wat ik niet wilde en andersom ik zeg je steekt hem maar tussen de deur je bekijkt het maar. Hij had meteen geen zin meer ik zeg prima nog meer reden om hem tussen de deur te stoppen ben het zat wat jij altijd wilt en ik wil het niet. En als het gebeurt dan onder de douche. Wat het is mogen jullie zelf uitvogelen.:D

Hij boos weg ik boos op hem. Denk gaan we nu hier ruzie om maken ja dus maar denk van laten we het maar ook meteen maar weer oplossen ik belde hem meteen weer op van laten we nu maar normaal tegen elkaar doen.

En puntje bij paaltje was de lucht geklaard en werd het gedaan.;)

Dat was een super sneller ruzie en ook meteen weer goed gemaakt.:D

En hij zeurt er nog wel om maar niet meer zo als daar voor want hij weet het dan zoekt hij maar een deur post.:):):):D

14. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0

Whahahahahahahahahahaha:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ik vind "dat" nou helemaal niet erg om te doen.
    Maar doet hij jou dan ook wel een plezier dan? Anders vind ik dat i z'n mond moet houden,jij niet hij niet hahahahaha
    (Stofzuiger niets voor hem?)

15. penseel

penseel Niet meer actief

Het eerste wat hij zegt als we aanstalten maken is dat. En daar baal ik behoorlijk van het verpest meteen de sfeer. Het is niet mijn hobby geef ik toe maar ben wel bereid het te doen maar niet meteen met die slinger van ( hap eens) dan heb ik de neiging om hem meteen er af te bijten.:):):)

16. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik pb je ff voor dat we op de vingers getikt worden ;)

17. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Wij hebben hier een dingetje waarbij er een woord voorbijkomt waarop je kan reageren met "je bent zelf...". Dus als hij het over smurfen heeft is het hier eeeeeenig om te roepen "je bent zelf een smurf!"
    Slaat nergens op, maar het is hilarisch om dat op de gekste momenten te doen. In de supermarkt: "pak jij even de ontbijtkoek?" 'Je bent zelf ontbijtkoek!'

Tijdens een ruzie heeft vriendlief vorige week eeb glas uit zijn handen laten vallen toen hij iets wilde uitbeelden met zijn handen.
    heeeeeel verhit riep hij vervolgens "K*T!!!". echt, t kwam uit zijn tenen.
    In een reflex zei ik dus 'je bent zelf k*t'.

We eindigden met slappe lach en stoffer en blik op de vloer van de keuken :D

18. penseel

penseel Niet meer actief

Reactie terug mannen BLIJVEN vervelende wezens soms;):D

19. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

whahahaha ik zie het al helemaal voor me :p kom niet meer bij haha

20. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Hahaha echt wel maar zou m'n kereltjes groot en klein niet willen missen hahahaha

Deel Deze Pagina