Hier 1x ruzie gehad over weet ik veel wat. Hubby was boos en gooide zijn lepel door de kamer, zaten alleen nog wortels en doperwten op dus dat vloog door de hele kamer zo op de witte muur en de tv. De hond greep haar kans en begon de tv af te likken. Dochter pakte stoeltje en zette die bij de tv en wilde mee likken. Lagen echt in een deuk. Nu was t niet echt ruzie ruzie. Gewoon flinke meningsverschil en lepel gooien was expres overdreven doen om onze zoon na te doen die vlak daarvoor mega dramatisch deed dat zijn zusje 1 stukje vlees meer had terwijl hij 2x meer had maar het bij haar kleiner gesneden was en dus alleen meer lijkt
Nep ruzie doen we hier ook met regelmaat. ff lekker blèren en dan gooit ie me op de bank en springen de kids erbij(die weten dat t spelletje is) en stoeien we met zn alle verder. Kussengevecht en 'billen opeten' dan worden de kids helemaal gek en rennen ze door t hele huis om zogenaamd hun billen te verstoppen zodat we die niet kunnen opeten
Aaahw roos je ticket is zo schattig, Ik heb hier echo een horror verhaal! We moesten ergens voor opschieten om maar me schoon ouders te gaan en ik leg uit een snelle reactie de iPad op de auto dak neer. Niet eens een fractie van een seconde en ik stapte in zonder de iPad. We rijden en al die tijd niks aan de hand. Ondertussen al 3 bochten gehad, en toen gaf hij ineens gas in een bocht en ik zag ineens de ipad vliegen in me spiegel. Ik nee stop en uitgestapt en de ipad gepakt. Zit er een barst in van hier tot de maan. Dus ik huilen! Ipv te denken dat het mijn schuld is werd ik boos op meneer dat door hij te hard door de bocht ging hij eraf gevlogen was. Toen kregen we daar ruzie over in de auto en tot op de dag van vandaag lachen we er nog om! En ik blijf zeggen. " als jij niet zo hard had gereden had hij er op gebleven "
Ohhh mijn man doet dat. Die kan dan iets zeggen waar ik eigenlijk heel erg om moet lachen. Rete irritant! Vooral als hij dan ook nog eens zegt: ik zie je wel lachen hoor, of: je vindt me eigenlijk heel grappig. .. Aaaarghhhhh
als je mijn ticker bedoelde thx Hier geven we ook altijd elkaar de schuld. laatst was hij de vaatwasser aant doen en hij liet een beker vallen en ik had nét vlak daarvoor toevallig geniest en zat in de woonkamer. 'ja potpotverdrie als jij niet had geniest had ik die beker ook niet laten vallen!' en gister op de wii nog, waren mario aant spelen en liepen elkaar alleen maar in de weg, vielen continu naar benden (dat je dus dood bent en in belletje terug komt voor nieuwe levensronde) en elke keer gaven we elkaar de schuld ookal maakte je zelf een domme stap het ravijn in heerlijk joh elkaar de schuld geven. zo blijft het altijd leuk hier. klinkt gek maar door onze nep-ruzies hebben we dus eigenlijk nooit echte ruzie, alleen meningsverschillen die ook weer heel snel over zijn. ik kon altijd onwijs lang boos en chagrijnig blijven, heel irritant. wist dat t dom was maar bleef zo belachelijk lang chagrijnig. maar dat heb ik mezelf gelukkig kunnen afleren. meestal bedenk ik me dan dat t dom is om me druk te maken over de kleine dingen en dan is mn bui ook zo weer over
Hier net zo constant aan elkaar irriteren tijdens het spelen. En als dan iemand af gaat en in die bubbel terug komt: "ik ga je bel niet op maken, ik speel lekker alleen verder dat gaat veel beter" en dan expres die bubbel proberen te ontwijken. Laatst had ik hem een mep gegeven Hij deed al de hele tijd irritant en toen ging ik door hem af (en was vlak daarvoor al veel levens kwijt) Ik was zo boos dat ik hem ineens uit het niets een mep op zijn arm gaf. Voor de rest hier ook een man die vaak grapjes gaat maken of "dom" gaat doen zodat ik moet lachen. Kan me helaas even geen bewuste acties of situaties meer herinneren.
whahaha idd de bubbel ontwijken en dan op meest onhandige moment knapt de bubbel en gaat ie weer dood haha ja lache joh, dan is mijn avond weer goed
Ik was laatst heel chagrijnig en aan het zeuren. M'n vriend zei "als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit. Waarop ik zei "het is grijs en slecht voor je tanden? Een stoeptegel, en nu je bek houden! Haha! Daarna lagen we helemaal in een deuk van het lachen.
Mijn vriend was gisteren bezig met behangen.. En het lukte niet helemaal hij begon met vloeken toen vond ik het niet leuk meer en heb ik hem een veeg met de behangborstel vol met lijm gegeven
Hahaha die is goed! Moet ik onthouden normaal ben ik degene die heel lang boos blijft dan moet mijn vriend toch met iets leuks komen