ruzie gehad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sylvia1981, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb best wel veel last van mn hormonen en reageer daarom vaak emotioneel. Vandaag was wel erg extreem. Ik heb ruzie gehad met mn vriend en ben compleet buiten zinnen geraakt. Heb gehuild, geschreeuwd, geschopt en geslagen tegen muur en deuren. Daarna was alles goed maar maakte me ongerust over de baby. Ik heb toen een echo gehad en alles zag er goed uit, inclusief kloppend hartje. Ik was toen wel gerustgesteld, maar ben nu toch bang dat het schade heeft toegebracht aan het embryo door alle adrenaline en cortisol wat er is vrijgekomen. Denken jullie dat dit alsnog kwaad kan voor het embryo? Was echt een extreme situatie.mn vingers zien ook een beetje blauw, weet niet zeker of dat komt omdat ik tegen de muur heb geslagen of dat er iets anders mis is.dit is de eerste keer trouwens dat zoiets voor is gekomen, heb een goede relatie verder maar komt echt door mn hormonen.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Geen zorgen maken!!! Heeft geen invloed op je kleintje!
    Er wordt gewaarschuwd voor langdurige extreme stress... en dan heb je het écht over weken/maanden stress.

In iedere zwangerschap zitten momenten van stress, door ruzies, ziektes, overlijden, dreigend ontslag etc.... wanneer die stress echt invloed zou hebben op de kindjes,... dan zouden er heel veel kindjes met "vlekjes" worden geboren en dan is echt niet zo.

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Geen zorgen maken hoor! Dat kan echt geen kwaad.
    Probeer daarna gewoon even een rustmomentje te pakken. Neem de tijd om te kalmeren. Als je het maar niet elke dag doet:)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier pas ook paar dagen aan het ruzien geweest... was zo enorm kwaad... maar dat zal weinig kwaad kunnen. idd is langdurige stress wel erg slecht

5. sylvia1981

Gelukkig ben ik niet de enige zo te horen. Bedankt voor de reacties, dat steld me weer gerust. Het is soms ook moeilijk om kalm te blijven met die gierende hormonen in je lijf.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen zorgen maken hoor, bij mijn eerste hebben we de eerste 4 maanden dagelijks extreme ruzie gehad (ook tegen muren aan trappen en slaan ) heb hem ook de nodige klappen verkocht.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    heb tijdens mijn zwangerschap van dl heel wat afgeschreeuwd en gehuild tegen ml.
    ik dacht zelf altijd dat het wel meeviel maar wat ik van anderen hoor heeft ml het nogal te verduren gehad met mij..
    dl was een heel rustige baby en helemaal gezond

8. sylvia1981

Wow heftig dames, zonnebloem jij hebt je man zelfs geslagen? Haha...ja ik volgens mij ook nog, niet hard gelukkig. We lijken wel een stel pubers. Ik dacht na de ruzie; en dit moet een aanstaande moeder worden. Nou ja, zolang het niet te extreem word en niet dagelijks kan het dan gelukkig weinig kwaad.

9. VSC

VSC Niet meer actief

Nu kan t nog geen kwaad voor de baby maar als ie geboren is natuurlijk wel. Dan kan je echt niet staan schreeuwen en tegen deuren en muren slaan

10. Roosvb

Roosvb Lid

19 mei 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al twee dagen ruzie. Het zal gedeeltelijk ad hormonen liggen en aan een vriend die gewoon niks begrijpt:( .... Nu met ruzie de deur uit...

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Wat kunnen die hormonen te keer gaan he!
    Hier ook af en toe wel eens goed uit me plaat gegaan!
    Maar dat komt echt wel goed!

Deel Deze Pagina