Heb pas eindelijk echte schoentjes kunnen kopen ven ik hem net kwijtgeraakt. Zit in in problemen dus kan ook even geen andere halen.. is er iemand die vandaag in winkelcentrum kanalaneiland een bruine woeffie schoentje maat 20 heeft gevonden? Probeer t even hier. Heb t hele centrum doorgezocht en gevraagd maar helaas niks gevonden
Ms een berichtje op Facebook plaatsten met een foto. Denk dat de kans dan groter is dan via hier. Balen altijd dit soort dingen.
ik zou inderdaad op facebook gooien die hebben vast een winkelcentrum kanalen eiland facebook daar op gooien met foto wie weet vind je ze..
Okey bedankt zou je dat voor me willen doen. Vijd ik echt super! Als je een foto nodig heb moet je t zeggen. Had er een foto van gemaakt voor me zus was er zo blij mee haha.
ik zal even een berichtje neerzetten. stuur even pb met waar je allemaal geweest bent in kanaleneiland en waar je hem dus kwijt geraakt kan zijn
staat erop, wat je sowieso ff kan doen is de action en albert heijn bellen of er een schoentje gevonden is
Hoi hoiik heb net de ah gebelt en ze hebben hem gevonden!! Ga hem zo ophalen ben hartstikke blij hahaha Bedankt spikkel
Fijn! En nu maar vastplakken of spijkeren aan zijn voetjes 😈😈. Hihi ook wel gehad hoor en zo een keer een appie slofje echt kwijt geraakt.
je kunt er ook een pleister inplakken met je telefoonnummer, ik doe ook op labels van knuffels die wel eens mee gaan tel.nr.