ruzie gezeur en kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmuh, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Niemand 'is nou eenmaal zo'. Het is niet zijn manier van uiten, het is een onvolwassen manier van uiten.

Ik lees excuses op excuses. Grow up and face the facts. Hij scheld je verrot als jij iets doet wat hij niet leuk vindt. Waarom is dat oké?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je bent ongelofelijk gek op iemand die scheld...jaloers is en elke keer ruzie zoekt?

Nou...echt een catch die gast... top hoor. Ben blij voor je dat je hem zo leuk vindt. Ook zo'n goed voorbeeld voor je kinderen...

:(

Sorry hoor...maar lees je bericht eens terug...en nog eens...en nog eens...

3. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Schelden doet geen zeer? Wie zegt dat?

Schelden kan wel degelijk zeer doen...

Dat hij stress heeft en gespannen is, is geen reden om jou uit te schelden. In een gezonde goede relatie heb je steun aan elkaar, kan je getroost worden en kracht putten uit die sterke thuisbasis.
    Maar schelden? Nee....
    Het is heel naar voor hem hoor, maar jij moet als eerst aan je eigen kinderen denken! Want die krijgen dit ook mee, en dit is geen voorbeeld wat je wilt stellen.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dan heeft ie pech. Ik zou echt niet met zo iemand samen kunnen leven.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Dan heb je een relatie met iemand die nooit verder is gekomen dan de kleuterleeftijd qua emoties uiten.
    Ik zou dat een serieus probleem vinden en dit ook niet accepteren.

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    zo hee. wow dit beloofd weinig goeds voor de toekomst zeg, ik kan maar een ding bedenken gauw wegwezen voor jouw kinderen door zon lamlul beschadigt raken. schelden doet wel degelijk pijn overgens. waarom laat je je zo bahandelen.

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Kijk, klopt wat iemand hierboven typte hoor.
    Mn vriend is inderdaad jaloers. Ook heeft die gezegd zolang hij dus scheld (zo uit hij zich op zo'n moment) het hem veel doet
    Ik weet t ook niet ..

Moet ik na paar keer gezeur omdat hij in de stress zit de relatie beeindigen dan? Hoe zwak zou dat dan zijn..

Als het hem niet geleerd is te praten en geen prater is.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    als jij zo leven wilt prima maar wat wil je dan met dit topic,

Ik kan echter niet geprijpen waarom je je kinderen hier aan wil bloodstellen. maar goed succes dan verder.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Daarom heb ik in m'n eerste post al geadviseerd dat hij met zichzelf aan de slag moet en jullie samen ook. (individuele therapie en relatietherapie)

Als hij dit niet doet lijkt het me niet zwak maar juist sterk om de relatie te beëindigen. Je bent het aan je kids verschuldigd.

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik weet het dus niet daarom me topic en de vragen.

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat is zijn probleem. Jij bent zijn vriendin, niet zijn therapeut. Hij moet erkennen dat hij zijn problemen op een verkeerde manier oplost.

En zwak? Volgens wie?

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36

Oke! :)bedankt hoor! Serieus.

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    het lijkt idd alsof hij jaloers is op de omgang met je ex.
    dat jullie wel op de een of andere manier kunnen communiceren over jullie kinderen.
    het zal hem ook vast en zeker mateloos frustreren dat hij dat niet heeft met zijn kind.
    het uitschelden is absoluut niet goed te praten en komt grotendeels uit onmacht en niet weten hoe er mee om te gaan.
    maar schelden kan wel pijn doen.
    op een rustig moment gaan praten dat je zijn gevoel begrijpt en dat het niet oke is dat hij dat op jou af reageert.
    als je kinderen dit gedrag zien zal hun ook raken en op lange termijn zullen ze het normaal vinden en zelf geen gezonde relatie aan kunnen gaan

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Meid vind jij dat je het verdiend om zo behandeld te worden? En je hebt zelf ook kinderen wil je dat hij ook zo tegen hen tekeer gaat? Ik zou mezelf eens een hele goede spiegel voorhouden je kinderen moeten altijd voorop gaan dit is toch geen voorbeeld?

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Nee klopt helemaal cactussje en het frustreert hem ook dat weer ik..
    Ik probeer er zelfs rekening mee te houden.
    Maar tegelijkertijd zeg ik ook vaak tegen me vriend ik niet zoals zijn ex is om de kinderen bij de vader vandaan te halen.

We hebben wel vaker gezeur gehad krijg dan vaak wel een excuus.
    Maar ja, soms weet je het geoon even niet wat je kan doen of ik moet doen.

16. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Ben je bang om alleen te staan met je kinderen ?
    dit gedrag zou ik niet pikken heeft hij problemen dan praat je.
    ik ben ook geen prater maar als het hoog zit dan wel hoor.

Wat als de omgang eindigt in geen omgang?
    studeer je dan als boxbal?
    is het jou huis? Of van hem.
    zou anders vriendeoijk verzoeken om te kalmeren zo niet kan hij ergens anders gaan slapen tot hij weer normaal kan doen.

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Annet en iedereen.. zijn gedrag niet goed te praten uiteraard . Wat nee absoluut niet maar tegen me kinderen doet hij dat niet. Nooit gedaan.
    Ook al is die zo kwaad op mij of tegen mij. Nooit tegen de kinderen. Om dat even uit de wereld te helpen...

18. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Din0, mijn huis. En het alleen staan qua mijn kinderen weet het niet.
    Ik snap dat jullie het volgende niet begrijpen hoor
    Maar desondanks uhm, hoe verwoord ik dat goed, is hij de gene die me goed is overkomen. Zoals ik al eerder omschreef het gevoel is onbeschrijfelijk.. :(

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als een vent zo doet maakt het niks meer uit wat er aan de hand is. Hij moet gewoon normaal doen. En als hij dat niet kan dan moet jij eens gaan nadenken over waar je jezelf en je kinderen aan bloot wil stellen.

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    je kan nog zo veel houden van maar houden van is ook loslaten.
    denk dat hij maar eens moet beseffen wat voor een vrouw je bent en dus een paar dagen ergens anders verblijven.
    ondhout wel dat je kinderen een gespannen sfeer mee krijgen

Deel Deze Pagina