ruzie gezeur en kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmuh, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavC

MamavC Niet meer actief

TS op dit forum wordt heel gauw gezegd van ga maar weg. Ook door mezelf trouwens ;) het is namelijk heel makkelijk om als buitenstaander te zeggen dat het een slechte vent is die je beter kunt dumpen. Maar ik geloof dat dat bij jullie niet aan de orde is.
    Misschien kun je als ie boos is voortaan weggaan, of hij gaat weg en dan zn nummer blokkeren. Dat hielp bij ons iig wel, dan kan ie niks zeggen en dus ook niks verpesten. Als ie dan weer rustig is, erover praten. Ik ben ook temperamentvol type die gauw uit mn dak gaat maar als ik dan helemaal de rust heb komt t vanzelf goed.

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Gisteravond is hij weggegaan, maar wanneer die dan weggaat gaat die dan smsen.. Vandaar het schelden doet geen zeer.
    Maar voor mij wel onmacht.
    Ik praat het liefst ook, en scheld niet. Toen die thuis kwam heeft die vervolgens de hele avond op de slaapkamer gezeten met de deur opslot. Ben uit frustratie op de bank gegaan.
    Wou hij overigens ook wel.

Wat als het praten niet lukt... en dan?
    Of we praten en vervolgens gebeurt het toch weer.

3. MamavC

MamavC Niet meer actief

Maar hij scheld en zit de hele avond op de slaapkamer en jij op de bank omdat je exman smste dat ie de foto van jullie zoontje leuk vond? Er moet toch haast nog meer spelen dat hij zo kwaad word :(
    Ik zou hem trouwens voortaan blokkeren als ie weggaat of bij het eerste gescheld. Je kan t beste t signaal afgeven dat zodra hij niet normaal kan praten, je gewoon niet luistert. En als t echt voortduurt tja.. Wat zegt ie als je zegt dat je twijfels hebt? Of een keer uitlegt dat je bij hem weggaat als t zo doorgaat? Mss schrikt ie daar wel heel erg van.
    Iig veel sterkte, lijkt me heel kwetsend xx

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Nou, me exman is niet echt een lieverdje in t begin dat wij bij elkaar weggingen en dat steekt me vriend erg. Ja lekker dubbel op ook. De manier waarop is allemaal niet zo leuk gegaan. En dan de verhalen van buiten af.
    Maar dat ik dan wel doodleuk sms dat valt hem dan zwaar
    Ik sms, omdat het de vader is. En ik het "verplicht" ben.
    Het zijn nou eenmaal zijn kinderen.

En verder omdat die zelf niet zn kind ziet en niet communiceer en binnenkort het gesprek is.
    Vermoed allemaal daarom.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het is jouw leven. Als je deze drama wil dan moet je vooral blijven. Wil je het niet, dan moet je hem wegsturen.
    Dit gaat al 1,5 jaar zo, het gaat niet opeens beter of over hoor.

6. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Wat vind hij zelf van zijn gedrag wanneer er niks meer aan de hand is? Ook onvolwassen en begrijpt hij dan dat zulk gedrag niet door de beugel kan?
    Als hij dat erkent maar het hem niet lukt om anders te reageren in zo'n situatie dan zou hij wel hulp hierin willen en moeten accepteren toch om anders te kunnen reageren in de toekomst, relatie therapie voorstellen en en individuele therapie, hij heeft niet alleen jou ermee in zo'n situatie maar ook zichzelf

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Nou we zijn 1, 5 jaar samen. En als er iets belangrijks komt dan is dit zo ja
    Rechtzaak, omgang, als dat er niet is. Is er ook niets aan de hand. Hebben wij verder geen ruzie of gezeur of woorden.
    Behalve dus als er wat komt.. Snap je

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Chels98 ik heb geen idee..vorige keer kreeg ik per sms ren excuus hier niet op gereageerd en toen vroeg die er later wel om. Hij zei toen dat dit zijn uiten is, en zijn familie zeggen dit ook. Hij reageert zo op de gene die zicht bij hem staan waar die het meest om geeft. Daar uit die op. En dat ben ik in fit geval.
    Dus het is lekker dubbel. Aan de ene kant heb ik zoiets vooral om dat het nu om niks is uitgebarsten. Maar aan de ander kant denk ik hij is al geen prater, en niet goed te praten weet ik ook. Maarja

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Tja en wanneer in het leven is er dan niets? Volgens mij is er altijd wel iets waarover je je druk kunt maken.

Als ik jou was zou ik eerst eens naar mijzelf kijken. Je ex-man was geen lieverdje zeg je en nu heb je weer een vriend die blijkbaar niet weet hoe hij met andere mensen om dient te gaan. Wat voor voorbeeld van mannen wil je aan je kinderen meegeven? Wil je dat zij later ook denken dat het ok is om je uit te laten schelden? Zo ja, vooral doorgaan.
    Wil je wat beters voor je, dan zou ik even heel hard na ga denken of hij wel de juiste persoon is.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik uit mij ook naar diegenen die het dichtst bij mij staan, heel normaal. Ik scheld daarbij niet iedereen uit, niet normaal.

En lekker makkelijk van zijn familie, die hem duidelijk beter hadden moeten opvoeden.

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Nou dames krijg net een sms dat hij vanavond weer terug gaat naar zn ouders dat die niet meer wil met daarbij weer scheldwoorden en dat ik de foto van de whats app moet halen
    Dus wat ik wil boeit allemaal niet. Hij is klaar mee... om niks
    Dus waarom nog aandacht schenken dan. Me tranen biggelen over me wangen hoor. Klaar... einde..

12. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jullie zijn pas anderhalf jaar samen. Jullie zouden helemaal in love en in de gloria moeten zijn samen. Ondanks de ellende van jullie beider scheiding.
    Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik denk dat jullie nog heel wat jaartjes voor de boeg hebben. En dit houdt echt niet ineens zomaar op hoor!
    Lekker als dit zijn manier van uiten is! Hoe zal dat in de toekomst gaan bij andere tegenslagen.
    Nee....ik zou voor het welzijn van mijn kindjes (eerste plaats) kiezen en voor jezelf. Hier wordt je op lange termijn niet gelukkig van.

Succes met je keuzes!

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Oef, dat is wel moeilijk denk ik. Nu heb je er niets aan, maar echt, ik denk dat je hier op de lange termijn alleen maar beter mee uit bent. Niemand verdient het om uitgescholden te worden (om niets).

14. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb soms ook knallende ruzie met mijn partner, maar wij hebben elkaar nog nooit uitgescholden hoe boos wij ook waren.

Jij bent er om hem te helpen en niet als boksbal. Sommige kunnen heel erg slecht omgaan met stress en reageren dit op anderen af. Ik zou even de zure appel doorbijten en kijken of hij nog steeds zo rot doet nadat dit allemaal achter de rug is.

Iedereen verdient 1 kans, hoe rot de situatie soms is ;)

15. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Hoi Ts,

Ja meid lastige situatie. Ik ga/kan/wil je niet vertellen wat je moet doen, ik krijg alleen sterk de indruk dat jij hier ontzettend aan onderdoor gaat. En als jij eraan onderdoor gaat, gaan jouw kinderen dat (uiteindelijk) ook.
    Ik begrijp uit je verhaal dat je heel gek bent op jouw vriend, en dat is natuurlijk geweldig. Dit verhaal heeft in mijn ogen alleen niets met houden van te maken, maar des te meer met gedragsproblemen.
    Jouw vriend zal ongetwijfeld ook heel veel van jou houden, daar ligt het dus niet aan. Toch denk ik wel dat er iets heel erg scheef zit in jullie verhouding. Waarom heeft hij de vrijheid om zich op dergelijke manieren tegen jou te uiten en waarom laat jij dit toe? Getuigd het van respect als jouw vriend jou gebruikt als boksbal en telkens een scheldkanon op jou afvuurt? Waarom doet hij dit? En waarom laat jij dit dus toe? Ben jij bang om hem te verliezen? Waarom? Wat ga je verliezen dan? Wat voel jij bij deze situatie en wat wil jij hiermee?
    Ik stel voor dat je eens over deze vragen gaat nadenken.
    Keuzes maken kun je altijd nog.

Succes meid. x

16. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ow ik zie nu pas je bericht.

Wat vervelend meid :(

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Helemaal eens

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het uitmaken via SMS na 1,5 jaar zegt genoeg. Hij is een onvolwassen zak hooi. Zwaai hem maar uit!

Een *knuffel* voor je zere hartje! :)

19. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd dat ie daar niks van meent en daar straks weer op terug komt
    Vind t wel heel naar om te lezen :( :(

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Pas 1,5 jaar samen en nu al zulke problemen. Ik denk niet dat hij zo 123 gaat veranderen. Maar accepteren kan zeker niet! Kom op zeg...je laat je toch niet uitschelden. Hij gedraagt zich als een kleuter.
    Ik geloof niet dat ik het zou zien zitten om zo'n relatie voort te zetten. Zeker niet voor de kinderen.

Edit: ik lees nu over de 'uitmaak-sms'. Ts: heel verdrietig voor je, tuurlijk doet dat pijn :(
    Maar ik denk echt dat je veel beter kan krijgen en verdient. Ik denk ook dat hij met hangende pootjes misschien wel terug komt maar ik zou er toch niet meer aan beginnen. Hij lijkt me een ideale formule voor problemen en verdriet....niet doen!

Deel Deze Pagina