Mijn vriend vroeg zich af..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    wanneer hij ook t hartje kan beluisteren. Met een lege wc rol heb ik wel eens gehoord? Als t nog erg lang duurt, willen we een babysound huren.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is dat vanaf een week of 28.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    pfff, dat geduld hebben we niet. :oops: Dan huren we zo'n babysound hoor!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Mijn man hoort het nu nog niet ... met 37 weken en 2 dagen ... dat kan komen omdat mijn placenta aan de voorzijde ligt, of aan de kwaliteit van zijn gehoor ;) ... bij de VK klopt het hartje er namelijk vrolijk op los !

Groetjes,
    Nikki F

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Angelsound voor 45 euro bij de kijkshop.
    En dat kan ie nu al horen hoor! Het is misschien wel eventjes zoeken, maar je kan hem nu echt goed horen.

Groetjes Daphne

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wij hebben een bellytalk gehuurd ..dat is de zelfde kwaliteit als bij de VK
    we hebben deze in huis vanaf dat ik 12 weken was ...en er zit een goed geluidje in hoor onze sneltrein doet het goed hahahhahaha ... ;)
    wij hebben het ook gedaan voor mijn mannetje die niet elke keer mee kan naar de Gyn. en mijn dochter wil graag weten of alles in orde is ..en als ze het hartje heeft gehoort dan is ze weer gerustgesteld

7. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    waar kan je die dingen huren dan en hoeveel kost dat? Lijkt me ook geweldig om zo'n ding thuis te hebben kan je altijd ff luisteren....

8. teigetje80

teigetje80 Actief lid

27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    te koop angelsound
    in prima staat weinig gebruikt
    kleine trapt zoveel heb ik niet meer nodig

stuur mij een pb met een bod en misschien is hij binnenkort wel voor jou

9. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    www.bellytalk.nl Ik luister regelmatig nog even. Het leuke is dat je het ook op kan nemen en op de computer kan zetten.

10. Es1981

Es1981 Actief lid

ik ben nu 39 weken en het is ons nog noiit gelukt om het met een wc/ keukenrol te horen :(

11. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Wij hadden zo'n speciaal toetertje wat je op je buik kunt zetten, het komt overeen met een wc rol maar mijn man heeft nooit wat kunnen horen door dat ding. Met een week of 27/ 28 kan je man wel met zijn oor op je buik proberen om de hartslag te horen. Eerder hoor je het denk ik nog niet echt.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben ook zo`n toetertje, hebben we ooit in een cadeau doos gekregen. maar mijn man kon er toen niets door horen. hij ligt nu ergens op zolder :)

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn man heeft ook nooit wat gehoort, en toch glas geprobeert, en wc rolletjes... ik nerveus, hij luisteren, 'ja hoor ik hoor wat', ik gerustgesteld, even later schopte ze dan. pfffwww.... later vertelde hij dat ie niets hoorde, maar het was wel aardig dat ie me gerust wilde stellen... ik ben zo'n stresskip...

groetjes, lidwina

Deel Deze Pagina