Ruzie met buren over onze kinderen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Melkos, 9 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Dat vind ik leuk klinken... Veteraan Zp'er :roflmao:

    Nu ga ik off topic... Maar in die tijd had jij toch ook een andere naam of ben ik nou gekke Henkie :roflmao:
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.040
    113
    Ah ja: je hebt ook gelijk. Ik zei het gisteren al. Soms denk ik; ‘laat maar lekker hangen’
    Dat ga ik nu ook maar doen ;)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  3. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    Kan allebei ook? :p:p
     
  4. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Dat laatste Ja... Dat ontken ik niet :roflmao::roflmao:

    Nu ben ik nieuwsgierig :roflmao::roflmao::roflmao::oops:
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.040
    113
    Sja, dat klopt. Volgens mij heb ik dat wel eens eerder gezegd hier daar wil ik best voor uitkomen. En als anderen mij daarover lachwekkend vinden; be my quest. Ik denk niet dat ik daar heel erg mee zou zitten. Nou ja, wel als de mensen die dat zeggen mijn naasten zijn waar ik van hou. Ik ben echter wel zo iemand dat als anderen (hier bijvoorbeeld), met goede argumenten komen of mij vertellen dat iets echt wel kan, ook al denk ik van niet, ik de eerste ben die toegeef dat ik er misschien wel naast zit. En ik denk dat het verschil daarin zit. Ik blijf niet volharden in dat anderen het echt mis hebben en dat ik de wijsheid in pacht heb. Goed: misschien niet meteen, want ik ben iemand die vaak ergens even over moet nadenken, maar uiteindelijk is het voor mij totaal niet moeilijk om toe te geven dat mijn stelligheid misschien niet op waarheid berust.

    Ik vind het trouwens wonderlijk hoe jij je dingen van mensen hier vaak zo goed weet te herinneren. Ook als dat tijden en tijden geleden is. Ik herken dat wel van mezelf bij de mensen die belangrijk voor me zijn en waar ik van hou maar hier niet echt. Of het moet echt heel negatief of juist enorm leuk geweest zijn.
     
    Jasminne en citroenrasp vinden dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    weet je wat het is..
    Jou dochters hebben allemaal dezelfde intialen als van die andere persoon.
    Althans dat viel mij gelijk op :o:
    En je reageert soms hetzelfde.
    Niet gek dus dat mensen dat denken :p

    maar je hebt al 100x gezegd dat je het niet ben, dus het moet ondertussen wel duidelijk zijn.
     
    Jasminne vindt dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.040
    113
    Over dat 1-0 achter staan hè, en ik vraag dit echt oprecht. Waarom denken mensen dat toch? Want ik heb dat hier best vaak gelezen en ik zie dat dus niet.
     
  8. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    Tja, ik ben autist. Ik vergeet daardoor gewoon niet veel (zeg maar gerust: bijna nooit iets - helaas ook niet tijdens de zwangerschappen). Is soms handig hoor, maar meestal hardstikke vermoeiend.
     
    Neuzeke en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    Maar tegelijkertijd ook nooit antwoord gegeven op de vraag wie zij voorheen dan was.
     
    YaelStone vindt dit leuk.
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Oh ik wist niet dat ze hier voor een andere nickname had.
    Daar word ik nieuwsgierig van :p
     
  11. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    Dat is gewoon het gevoel dat ik heb. Heb regelmatig meegemaakt dat anderen ook de mening van tuc delen in bepaalde discussies maar zij altiid degene is die de volle laag krijgt. Maar ik zit al zoveel jaren op ZP en dit is voor mijn gevoel al zolang aan de gang met (niet alleen tuc trouwens) bepaalde leden, dat ik echt wel denk dat sommigen gewoon minder "mogen" zeggen.
    Om maar te zwijgen over wat ik heb gelezen over haar van sommige leden buiten ZP om.

    Maargoed, tuc kan ook best drammen, net zoals ikzelf. Dan roep je dat misschien over jezelf af ofzo. :roflmao:
     
  12. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    Nou ja ze had het over een ouder lid. Dus tsja...
     
  13. Jasminne

    Jasminne Actief lid

    8 apr 2020
    101
    128
    43
    Oh echt? Ik weet dat mijn oudste dochter dezelfde naam heeft als die van haar. De rest van de namen kan ik me zo niet meer herinneren. Het was niet mijn intentie ofzo om hetzelfde te reageren of iets. Ik vind het ook niet erg als mensen het denken hoor, maar ik ben haar echt niet. En tja, dat kunnen mensen dan geloven of niet natuurlijk want het blijft maar een forum. :p
     
  14. Jasminne

    Jasminne Actief lid

    8 apr 2020
    101
    128
    43
    Daar heb ik al eens antwoord op gegeven. ;) Maar daar werd verder niet op ingegaan dus dan houdt het voor mij ook op.
     
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ja jouw oudste heet inderdaad hetzelfde.
    De andere hebben dezelfde initialen.
    Ik onthou dat soort dingen :p
    Soms reageer je hetzelfde hè, je legt dingen wel wat netter uit :p
     
    GossipGirlxoxo en Jasminne vinden dit leuk.
  16. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Even helemaal on topic mijn reactie.

    Ik snap je helemaal maar het lost sowieso niets op zo.

    Wij hebben er 5 en buiten wordt niet gegild. Gebeurt dat, dan gaan we naar binnen en gaat de deur dicht. Dit omdat ik vind dat wij andere mensen niet tot last hoeven te zijn. De nachten idem dito. 1 van ons lost dat op zodat iedereen in huis toch door kan slapen (nee we gebruiken geen ductape :rolleyes::roflmao:)

    Probeer wat begripvoller te reageren. Je zal zien dat dat vaak beter werkt dan de strijd aan gaan. Verplaats in elkaar en luister naar elkaar.
     
  17. Jasminne

    Jasminne Actief lid

    8 apr 2020
    101
    128
    43
    Hmm nouja, een goede imitatie dan:p;)
     
  18. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    Je bent niet de enige :D
     
    YaelStone vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Als iemand daar DE tip voor heeft, kom maar door. Hier waarschuw ik 1x, daarna zeg ik dat het de laatste waarschuwing is, en gebeurt het weer is het straf (kan van alles zijn, naar binnen, afkoelen in de gang, geen schermen, naar je kamer). Maar een dag later kan dit riedeltje weer gebeuren om exact hetzelfde en dit kan ook 100x per jaar gebeuren. En ik ben echt consequent maar denk mijn kinderen wat hard Leers :roflmao:
     
  20. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.247
    19.009
    113
    @Lotion ik ben slecht in wiskunde, maar vraag me wel af hoe groot de kans is dat iemand 4 dochters met precies dezelfde namen heeft als een ander persoon, en al helemaal op één hetzelfde forum (er vanuit gaande dat het geen imitatie was). (@PenF? :oops:) Volgens mij is dat dan wel heeeeel erg toevallig.
     

Deel Deze Pagina