Ja. Maar als iemand onherkenbaar wil blijven en er 1 kind tussenuit weglaat dan zou het wel stom zijn om nog wel dezelfde initialen te gebruiken.
Serieuze vraag wat word hier nou bedoelt met gillen? Echt letterlijk schreeuwen en gillen of heel hard huilen en dreinen met veel volume? Ik noem beide gillen maar kan me voorstellen dat het 1 voor een buur vervelender is dan het ander.
Ik denk inderdaad ook dat ik nogal van definitie verschil met anderen mbt gillen. Gillen is voor mij zo'n ontzettend doordringend geluid dat ik er hoofdpijn van krijg en je een aantal huizen verder kan horen. Maar door dit topic ben ik er wel achtergekomen dat iets meer dan stem verheffen voor anderen al gillen is.
ben heel blij te lezen dat ik niet de enige ben Niet dezelfde namen hè, alleen de oudste. De andere hebben dezelfde intialen. Boommm had N.F M.L V.? (S?) I.J En de laatste was J.? ik ben ook geen rekenwonder maar die kans is wel nihil
geen idee Ik onthou dat blijkbaar Weet de namen van de kinderen van meerdere leden hier. Overigens kwamen de namen van Boommm wel erg vaak voorbij. Zowel hier als op fb
Ik reken op hoge toon schreeuwen ‘ik wil niet’ o.i.d. ook wel onder gillen inderdaad. Dat vertroebelt de discussie misschien ook een beetje. Echt, écht gillen als in zo’n hoge doordringende piepende krijs toon (zonder woorden), is nog wel een flink tikje vervelender natuurlijk..
Precies, echt gillen, dus harde hoge toon zonder woorden opzetten, dat vind ik wel heel vervelend maar hoor ik echt zelden van kinderen. Mijn dochter doet dat alleen als ze een wesp ziet, gevolgt door ontroostbaar huilen. Maar ik denk altijd maar dat ouders zelf dat nog vervelender vinden en niet zitten te wachten op commentaar van anderen daarover. Want met dat commentaar verander je niets aan het gedrag van een kind.
Mijn zoon heeft vanaf zijn geboorte al geen jammer toon. Zijn geluid is normaal of echt voluit. Het is niet hoog, maar toch vol emotie en doordringend. Ik gooi bijna alles in de strijd maar het lukt gewoon niet altijd. Om het kleinste dingetjes kan hij ontploffen. Ik wou dat consequent zijn en consequenties geven zou helpen en elke keer praten over hoe hij zich gerichter kan uiten zou werken. Maar nee helaas. Ik krijg er af en toe ook een brainfreeze van. Ik vind het eigenlijk wel prettig dat hij er zelf een keer op aangesproken is. Vreemde ogen dwingen. Het zou niet te vaak moeten gebeuren en ook niet op een lelijke manier. Maar 'dan hoort hij het ook eens een keer van een ander'. Bij een gezin waarvan 1 kind een diagnose heeft zou je verwachten dat dat het kind is waar je de meeste energie voor nodig hebt...
Hmmm, het is sinds ik op zp kom wel al meer dan 1 keer over boommm/tutabella gegaan. Nu word ik wel nieuwsgierig... Was dat zoiets als met Mamalizzy? Misschien moet ik toch eens even de historiek van zp uitpluizen