Als je een gezin krijgt aangewezen gewoon even powermommys checken. wel fijn voor Luc dat hij een keer niet de schuldige is.
wacht maar tot je de topics tegen kom over pleeggezinnen , uit huis plaatsingen etc... Bizar hoeveel er daar ervaring mee hebben of over afspraken met de vader van het kind.. Hoeveel er zeggen dat ze hun kind niet meegeven aan de vader.. oh en het afkraken van een andere moeder die een hele normale vraag stelt. uren leesplezier
Zijn er hier dames die daar nog meelezen en schrijven? Draait het nog lekker? Ik vond het een heel fijn intiem forum. Heb er al heel lang niet meer gekeken trouwens dus weet niet hoe het nu gaat maar wat je benoemt over tuc en het andere forum is naar mijn weten 1x gebeurd net na het oprichten. Niet dat dat het netjes maakt maar niet dat ze daar onderwerp van gesprek was ofzo!
Ik ken je kinderen niet en ik oordeel ook zeker niet maar sinds mijn zwembad staat en ik dus regelmatig andere kinderen hier te zwemmen heb (ook met ouders die dan in mijn tuin zijn) ben ik er wel achter gekomen dat de definitie "gewoon speelgeluiden" echt per persoon zo gigantisch kunnen verschillen. Wat ik van sommige andere kinderen in mijn bad heb gehoord, en wat die ouders dus normale speelgeluiden vinden, dat was voor mij al gigantisch irritant. Ik dacht gewoon dat mijn neefje doof of slechthorend was geworden in het water zo hard schreeuwde hij zodra hij in het bad zat. En niet alleen tijdens het spelen maar ook als hij ons 3 meter van het bad af wat wilde vragen. Dan riep hij alsof we 3 straten verder zaten. Ik heb echt ontdekt wat voor de 1 dus normale spelende soms wat luidruchtige kinderen zijn voor een ander gigantisch irritante lawaaierige kinderen kunnen zijn. En dan is het mijn eigen neefje of kinderen van vriendinnen waarom ik geef, maar kan me voorstellen dat als je die geluiden als buur hoort en niets met een kind hebt die irritatiefactor dan vele malen hoger ligt en het je genot van ontspannen in de tuin zitten met dit mooie weer flink kan ontnemen. Mijn ervaring is nu dat dit gebeurd als meerdere kinderen samen in een zwembad spelen, en ditzelfde gebeurd ook vaak op een trampoline. Maar het zwembad spant hier de kroon.
Helemaal mee eens. Mijn zoon kan in zijn enthousiasme behoorlijke geluiden produceren. Heel schattig en lief voor ons, en totaal niet verkeerd bedoeld, maar ik snap dat dit heel irritant kan zijn voor anderen. Daarom hebben we hem regelmatig na 1x waarschuwen naar binnen gehaald. Net zo vaak totdat ie heeft geleerd om op zijn stemvolume te letten.
Zo hebben mijn kinderen het ook moeten leren en de kinderen die hier komen zwemmen weten nu ook allemaal wel dat er niet geschreeuwd word in mijn bad. Ik waarschuw 1x en gebeurd het weer ga je even 15 minuten ons bad uit. Moet ik je voor de 3e keer uit het bad halen voor schreeuwen dan is zwemmen in ons bad voor dat kind klaar die dag en mogen ze het een dag later weer komen proberen. En sommige vriendinnen en vooral mijn schoonzus vinden dat overdreven en streng van me. Maar ik heb een hele goede band met mijn buren en dat wil ik graag zo houden. En zelf vind ik het ook niet prettig als ik geen normaal gesprek kan voeren in mijn eigen tuin omdat in het bad zo hard geschreeuwd word.
Ik kom daar nog. Oké, ik volg ook lang niet alles dus kan wat missen. Maar bij mijn weten wordt dit forum daar eigenlijk helemaal niet meer genoemd.
Kon het me ook niet voorstellen omdat toen ik nog meeschreef en meelas eigenlijk na 3 dagen ofzo dat al klaar was en het ook niet op prijs werd gesteld.
Dat wordt het nog steeds niet inderdaad. Nu zit ik er dus niet meer bovenop, maar áls dit forum of leden ervan al eens op zo’n negatieve manier ter sprake zouden komen, dan zal degene die het plaatst ook van alle kanten erop aangesproken worden. Dat zal niet veranderen ook denk ik.
Pas toen jij erover begon hier, werd het opeens groter gemaakt dan het is door te gaan lopen schermen met namen (nee niet letterlijk) en initialen. Ik ben nog geneigd om te geloven dat je het onschuldig bedoelde maar je had gewoon lekker je mond moeten houden hier en op je vingers moeten gaan zitten toen je wilde typen. Als je even nadenkt, kan je precies voorspellen wat er gaat gebeuren als je dit soort dingen gaan doen hier
Nou ik ben best een goede speurneus, maar eerlijk gezegd zou ik in die Facebook groep nog steeds niet weten wie ze zijn
Als mijn kind huilt aan dan doe ik wel even de deur of het raam dicht zodat mijn buren er geen last van hebben ondanks dat ik vrijstaand woon. Dat is het minste wat je kan doen. Tuurlijk kunnen kinderen veel kabaal maken en daar kan je echt niet altijd veel aan doen, maar ik begrijp wel dat buren er veel last van hebben. Mijn vader draait bijvoorbeeld nachtdiensten, en in die week doen zijn buren de kinderen niet sochtends vroeg al naar buiten zodat mijn vader niet meteen wakker word. Toch prettig als je op die manier wat rekening met elkaar kan houden.
Ik zit er nog. Het is natuurlijk een veel kleiner forum dan deze. Maar dat vind ik juist fijn soms. Ik deel daar weer juist meer de echte privedingen dan hier. Omdat dat daar gewoon veel fijner voelt. Hier zit ik wel weer vaker dan daar, maar dat is logisch, meer topics enzo.
Ik ga er verder niet meer inhoudelijk op in, aangezien GossipGirlxoxo mij een pbtje heeft gestuurd, en we het er over hebben gehad. @Vaasje Ik volg het fb bericht, en ik was hier op het forum. Ik kreeg dus een aantal meldingen, en zo kon ik dus precies zien wie wie is. (Even een snelle uitleg)