Sorry, maar in dit topic lees ik vanaf @tuc haar eerste post hetzelfde, welke ze nu tig keer heeft herhaald. En iedere keer worden haar woorden hier verdraaid. Dus misschien ligt het in deze niet aan tuc? Maar aan de oordelen die menigeen al over haar heeft?
Goed, ik heb de hele middag geprobeerd om door dit topic heen te komen. Maarja, zwembadje in en zwembadje uit hebben wat vertraging opgeleverd. Ik ben bij pagina 16 gestopt. Ik geloof niet dat er nog over het onderwerp is gesproken
Het laatste bericht van de opstarter was dat ze de wijkagent/ bemiddelaar ( ik weet de correcte Nederandse naam niet meer) had gecontacteerd en dat die terug contact gingen opnemen.
Nou na een half uur ben ik het wel zat en vraag ik rustig of het wat zachter kan. En als ik zie dat hij ontzettende lol heeft dan slik ik het ook weleens in, maar meestal zeg ik er echt wel wat van. Ga maar lekker binnen gillen en schreeuwen en dat mag niet van zijn ouders duh.... dat snap ik wel... Ze spreken ook nog eens een andere taal, die ook bijzonder luid is. Mijn buurman zijn vader is op bezoek en die zit binnen en ik hoor hem achter in de tuin (12 mtr verder). Ik wil na een werkdag ook even rustig genieten van mijn tuin zonder gillen en schreeuwende kinderen. Niet zo gek. Ik heb beleerd dat je rekening moet houden met je buren in de tuin, dus spreek met een zachte stem en niet gillen. En ja ik heb ook kinderen en een zwembad. Na 3x gillen of schreeuwen mogen ze eruit en binnen verder spelen. Andere mensen zitten ook voor hun plezier in de tuin.
Mijn peuter zit ook al letterlijk een kwartier te blèren. Vader vindt dat hij nog een toetje verdient. Blijkbaar ben ik de strenge ouder maar hij gaat nu gewoon naar bed. Doei .
Haha, veel te weinig tijd, maar nu heb ik vakantie dus ben ik wat actiever (ik volg vooral de lounge, maar zelfs dat vraagt wel een ‘investering’ )
Zulke antwoorden gaf ik mijn wiskunde leraar ook altijd als hij vroeg hoe ik de vergelijking op zou lossen
Maar het is geven en nemen. Bij lekker weer weet je dat je iets meer moet geven. En hier zitten de kinderen hooguit een half uur achter elkaar in het badje en dan 2, max 3 keer per dag. Vaak alleen en 1 keer met iemand anders erbij. De overige tijd zijn ze of binnen of in de speeltuin voor. Dan vind ik niet dat je het recht hebt om te klagen als buurman. Vooral niet als je regelmatig met deur open dancemuziek aan hebt staan. Niet super hard, maar wel duidelijk hoorbaar. Geven en nemen, niet alleen maar nemen en zeker niet selectief.
Jammer dat ze zo reageren. Wel begrijpelijk dat ze er enige “last” van kunnen ervaren, maar een klein beetje begrip had ze gesierd. Laten gaan! Je kunt niet meer doen dan je best, wat je doet, en kids maken nu eenmaal net iets meer lawaai dan een volwassenen .