iemand ervaring met ov-fietsbox bij station?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Vlak bij ons kdv is een station van de randstadrail (soort tram/metro) met van die ov-fietsboxen. Nu lijkt me dat wel handig om zo iets te nemen omdat ik dan Thijmen met de fiets kan brengen en niet bang hoef te zijn dat mijn nieuwe toekomstige fiets van eigenaar wisselt. En ik hoop er bij voorbeeld ook de kinderwagen in te kunnen zetten als ik zou willen lopen (hoef ik niet eerst met een lege wagen terug naar huis). Maar.... past dat allemaal wel, een fiets met zitje of een kinderwagen. Dus heeft iemand zo'n fietsbox gehuurd en is het een beetje ruim van binnen?

Ben benieuwd :)

Groetjes Rosa

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Ha Rosao,

Ik heb er wel eens een gehuurd. Ze zijn niet bijstergroot van binnen. Fiets kan er makkelijk in, maar weet dus niet of dat zitje op de kinderwagen erin past, heb namelijk zelf nog geen kids ;) .
    Het nadeel vind ik wel dat je verplicht ben om het voor minimaal een jaar te huren.
    Misschien kan je anders vragen of het past jij of nee.

Succes ermee!

Gr. Daan

3. Niet meer actief

Er staat meestal een internetadres op de fietskluizen (op de meeste plekken is dat www.ns.nl/fietskluis/ ), daar wordt meer informatie gegeven over prijzen, voorwaarden, etcetera. Ik vermoed dat die fietskluizen bij de Randstadrail daar ook onder vallen, aangezien er tot twee jaar geleden nog gewoon treinen van de NS reden.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat heb ik ook wel gelezen, het gaat mij meer om gebruikservaringen :)

Deel Deze Pagina