wonen jullie bij mijn in de buurt? alleen heb ik er geen last van...wij hebben wel een kip van die gene in de tuin gehad en dat vonden mijn katten maar al te intresant maar aangezien mijn katten niet naar buiten mogen (lees topic katten overlast) kon ik daar ook niet veel mee....toen stond de man voor de deur..ik zat net aan mijn kippeborst te eten toen hij vroeg of hij zijn kip mocht vangen bij ons in de achter tuin....ik wilde nog een grapje maken...alleen stond hij al binnen en dachte aan de asosiaal hij van mensen lees ander topic wat is aso...maar goed de kip is weg en wij blij.....
een luchtbuks hebben we wel, zwager en schoonvader zitten bij de schietvereniging Maar ik bedacht me dat ik nu even helemaal niks anders moet doen dan heel zielig mijn verhaal doen bij de politie, dan ben ik het enige slachtoffer, als ik hem ga bellen of dat beest zijn nek omdraai, heeft hij natuurlijk ook iets...
Zo ken ik nog wel een verhaaltje. In een ver verleden bedacht mijn vader bij zijn ouders thuis ook eens dat hij de nek om ging draaien bij de haan van de buren. Toen hij 's nachts het hok in kroop, kwam hij de andere buurjongen tegen, die was net 5 minuten eerder geweest......
nou... de BOA van de gemeente is bij ze langs geweest, en ze zouden er wat aan doen, jaja dacht ik eerst zien (of nou ja niet horen) dan geloven... Weer om 5 uur wakker vanmorgen.. weer gemeente gebeld, gingen weer langs. Dus nu elke keer weer bellen als ik wat hoor! De gemeente vond mijn situatie wel dusdanig ernstig (ben hoog zwanger) dat ze wel snel verdere maatregelen gaan nemen als het niet verbeterd.
Mijn oudste zoon wou ook kippen, dus zijn vader een mooie ren gebouwt, 5 kipjes erbij gehaald hartsikke leuk maar ik wou geen haan ivm lawaai overlast. Heeft die sufferd (ex) wel een haan gekocht want ja de boer zei dit is een scharrel haan en die kraait niet. Dus wel Als ik wel eens trug kwam van stappen en ik deed de lamp aan in de keuken, had die haan zo iets van heee het is licht, en begon hij te kukkelen, ik schaamde me dood, maar ja kind was echt gek op dat beest want hij ws wel grappig. Ik heb van alles geprobeert, de haan s'nachts in de schuur opsluiten, maar als dan iemand ook s'ávond in de poort reed met de lampen aan van de scooter, dag hij ook wel weer dat het dag was. Maar goed, op de dag kwam de wijkagent aan de deur, buurtoverlast en ik heb zelf gezegt dat ik hem weg deed aan de kinderboerderij. koste me nog 10 euro ook. Kind verdrietig maar we gingen elke week wel ff bij hem kijken. Ik heb nu nog 1 kip over, word er soms ook nog gek van, want dat beest kan er ook wat van maar iig niet midden in de nacht. Maar voor mij noooooit meer kippen en een haan meer
nou...... Ik heb vannacht niks gehoord Moest om 4:30 plassen en ben wakker gebleven, maar heb echt niks gehoord, later ook niet Zou hij eindelijk iets gedaan hebben? Hoop dat het zo blijft!