Om dit te voorkomen kun je beter de dop eraf "wippen". Dus je duimen aan 1 zijde van de dop zetten en dan schuin omhoog duwen...
Hallo, Ik gebruik nu ook sinds 3 weken de difrax s-fles voor mijn dochtertje van 5 weken oud. IK heb in begin best wat problemen met die S-fles gehad... Ik kocht er eentje bij prenatal en tijdens de fles kwam er allemaal druppeltjes van de boven kant uit de fles dus bij de speen. Ik werd er helemaal gek van dus dacht mischien helpt het om hem helemaal droog te maken. nou volgens prenatal zou deze fles dat niet mogen doen dus kreeg ik een nieuwe mee. Nou gelukkig lekt deze niet dus helemaal gelukkig had er echt de bale van! (wel maakt i knog wel de onderkant met het ventieltje droog) Maar wat ik nog wel erg raar vind bij de difrax fles wat loetje al zegt dat de fles niet lang met melk gevuld mag blijven staan...waarom is er dan wel een flessentas waar de fles 3 uur in warm blijft. op de site staat er namelijk een difrax S-fles in zo'n tas.... dus dacht ik laat ik warm water mee nemen in die fles in die tas en dan de melk in een appart bakje... even later naar 1 uurtje wil ik die fles er uit halen had ie schijnbaar toch gelekt... dus wel vreemd snap het niet helemaal jullie wel????
Dat vraag ik me nou ook al een tijdje af, van die flessen-warmhoud-tas! Ik heb m ook en inderdaad alleen water in de fles wordt al een natte boel... Wat is precies het nut hiervan?! Inderdaad alle onderdelen goed afdrogen voor je de fles in elkaar zet scheelt een hoop gedruppel. Wat een gedoe zeg! Ik heb al een hele verzameling flessen en spenen nu en de brede S-fles bevalt ons het beste, maar een echt ideale fles hebben we hier nog niet!
Ja inderdaad, Heel de tas was nat dus eigenlijk best raar dat ze dan voor zo'n soort fles een tas maken.
en er staat op de beschrijving dat het 3 uur warm blijft maar met kokend water erin is het na 2 uur al op temperatuur en zelfs al beetje aan de koude kant. heb gelukkig nog geen lekkage's gehad. verder ben ik steeds handiger met de fles geworden gelukkig. martijn heeft steeds vaker zijn handen op de fles, is het dan handig om de fles te kopen met die 2 handvaten zeg maar?
Ik heb regelmatig al van tevoren er water in gedaan en nog nooit een lekkende fles gehad. Wel van dat vacuum trekken maar dat kwam inderdaad door het ventiel aan de onderkant.
Dat vacuum trekken heb ik nog niet gehad. maar wel dat hij lekte dat ik er echt helemaal gek van werd nu heb ik dat nog steeds en moet ik hem een flink slag aandraaien. ook heb ik wat problemen gehad met die spenen speen 1 is veel te klein zit er gewoon 45 min op! vooral snachts is dat zwaar gelukkgi slaapt ze wel al elke dag bijna door! maar toch. en speen 2 is weer te groot dus best moeilijk een tussen weg te keizen... dus vandaag heb ik de stap genomen en toch maar die avent fles uit de kast getrokken en raad is hier doet ze het hartstikke goed op dus toch weer een zorg minder
Inderdaad zoals Wolly al zei, dat werkte bij ons prima! Doordat die dingen in de fabriek gemaakt worden is dat gleufje nog wel eens niet goed open. Ik belde toen naar Difrax en die gaf die tip om even met een cocktailprikker erdoorheen te gaan. Sindsdien gaat t prima hier en zou geen andere fles meer willen!
Hier zijn we ook superblij met de Difrax flessen. Ik gebruik ze al vanaf dat onze kleine 3 weken oud was. Eerst de Avent fles geprobeerd, alleen duurde het drinken veel te lang. Later met voeding voor hongerige baby's lukte het helemaal niet met de Avent flessen. We hebben nu de S-fles met M speen en op een kleine S-fles een tuitje en de handvaten erop en dan is het een tuitbeker (geen antilek), als dit goed blijft gaan hebben we nog een tuitje met een nog grotere opening en zo bouwen we het op als overstap naar het drinken uit een gewone beker. Je kunt alles ook via hun site bestellen, staan ook weleens leuke aanbiedingen op.....
Ik heb sinds 3 dagen de difrax s fles met m speen en wat en ongelovelijk lucht aantrek fles, het is dat hij het goed doet op de speen maar anders... Hoe kan ik ervoor zorgen dat er minder lucht in de fles komt? je hoort soms de lucht gewoon naar beneden heen zakken bij Liam.. Groetjuhs!