Ruzie met de HA

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yessyca, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    Ik ben bereid om alles te proberen! Ik ben heel moe de laatste 2 dagen! Ik moet natuurlijk ook nog over 9 dagen ongesteld worden, dus die pijn zal er eerdaags ook bovenop komen! Mijn borsten doen ook al pijn :cry: Nou ja, misschien dat ik dan ook van de buikpijn af kom en het misschien een hele zware menstruatie word? Iemand bekent ermee?

2. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    heb net gebeld met de arts over de buikfoto die niet in gemaakt:

Maar je bent toch niet zwanger?
    Nou dat weten we dus niet, gezien het feit ik gisteren een inesteldag had!
    Ik zou toch gewoon die foto laten maken hoor!
    Ik niet dus! :evil: Als je al 2 jaar bezig bent ga je niet het risico nemen! en het ziekenhuis doet dat ook niet!
    O, nou zal het doorgeven aan de arts en dan moet je maar wachten he!
    Ja inderdaad tot 1 juni wachten en anders laat ik dan wel die foto maken! En dus loop je door met pijn?
    Liever pijn dan het risico om zwanger te zijn en het kwijt te kunnen raken!

ZO DOM MENS!

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Hopelijk heb je dat laatste niet gezegd.. ;)
    Sommige mensen kunnen zich echt niet verplaatsen in andersmans gevoelens.. wat belachelijk zeg.
    Hopelijk komt alles goed en is het niks ernstigs..

4. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    haha nee dat laatste heb ik niet gezegd ;) knap van mezelf he dat ik me inhoud hahaha! Nou ja, als ik het wel had gezegd had ze ook niks kunnen doen, maar het is een lieve meid die een klote arts als baas heeft ;) ;)

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik heb ook eens een tijdje ondragelijke buikpijn gehad, het was vorig jaar oktober. Ik heb wel last van een prikkelbare darm maar het was zo erg (vooral s nachts) en ik had echt van die "aanvallen" ik voelde me zo naar. Was bang voor een blinde darm ontsteking omdat bij mij de pijn vooral rond mijn navel zat. Maar het bleek mee te vallen. Ik heb er uiteindelijk twee weken mee gelopen en toen was ik er af.
    Wat het was? Waarschijnlijk een soort infectie ofzo. Heb wel wat duspatalin gekregen.
    Ik geloofde de dokter eerst ook niet maar het is dus wel weer verdwenen. Maar als je echt heel erg pijn hebt zou ik gewoon ff een second opinion laten doen bij een andere arts.
    Ik lag ook echt krom van de pijn, zo erg heb ik het gelukkig nooit weer gehad.
    Waardoor het dus kwam weet ik nog niet.

groetjes

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja duspatalin is gewoon natuurlijk, dus het kan ook niet schadelijk zijn voor het kleine spruitje dat misschien in je buik zit. Het zijn wel capsules, maar ze nemen inderdaad de ergste pijn weg..

7. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ik had het toen ik 6 wk zwanger was van Piet... bij mij bleek het een gesprongen cyste (endo) te zijn naast mijn eileider.

Deel Deze Pagina