zou iemand die de swaddle me large heeft, de lengte van de voetenzak voor me willen opmeten? ik heb nu de small maar die is qua voetenzak veel te klein. ik vraag me af of ik met de large nu ook echt een hele tijd vooruit kan, of dat ik over 4 weken weer met een te kleine voetenzak zit
Ik kan m niet meer voor je opmeten, want hij zit in een doos in de berging, maar de voetenzak is VEEL groter en langer dan die van de small.
3 maanden past echt makkelijk hoor, onze zoon is 2 maanden oud 59 cm lang en weegt 6 kilo en hij heeft nog een zeeeeeeee van ruimte in zijn large swaddle me...! De small hadden we 3 weken geleden besteld maar daar paste ie echt niet in....!\hihi!
ja dat probleem hebben wij dus ook nikki. qua breedte ben ik bang dat de large te groot zal zijn (want de small past hem perfect qua breedte, ons mannetje is dun maar lang), maar als de large een zoveel grotere voetenzak heeft, dan ga ik die maar erbij bestellen. ik heb ook een bakerzak in huis inmiddels maar dat vind hij toch nog teveel vrijheid (en hij zit em ook nog wel behoorlijk ruim), dus dan voorlopig maar in de swaddle me large en over n tijdje in de bakerzak. nu maar hopen dat de large em niet te ruim zit om zn armen hihi van welke stof is jouw swaddle me nikki? ik kreeg de tip om de flanel aan te schaffen, die zou strakker blijven zitten dan de cotton?
Jalea: ik had de small in cotton en de large in flanel en de flanel bleef idd beter/strakker zitten, maar flanel is wel echt heel warm in de zomer!
Flanel hadden wij...is gewoon lekker dun voor in de zomermaanden, je kan hem ook in de andere maanden gewoon gebruiken want je kan natuurlijk gewoon nog laken en deken eroverheen doen....hij wrapt ook gewoon goed hoor kan goed strak bij onze zoon past ie precies wel op zijn strakst en bij de small kon ie gewoon helemaal niet dicht (lengte was wel precies goed bij de small) suc6 ermee