Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil maar ik moet het even ergens kwijt.. want ik zit hier de hele middag nog in mijn eentje.. Ik heb ruzie met mijn man.. er was niks aan de hand en opeens is daar die stomme ruzie over niks eigenlijk.. Hij moest om 13.00 beginnen met werk en wilde kleingeld hebben voor de koffie-automaat. Ik had ook geen kleingeld dus hij wilde geld uit de spaarpot van de oudste nou prima maar ik zeg dan moet je wel kleingeld teruggooien want hij wil zijn spaarpot vol maken.. Nou en dat was de bom.. hij werd zo boos en hij zegt ik betaal alles voor hem en zijn eigen vader doet niks betaald niks. en dan wil ik een paar 10 cent en dan zeg je dat.. Toen zei hij ga maar weg ik zei ga zelf maar weg.. daarop ging hij naar boven om zijn koffer te pakken.. Ik heb die koffer weggehaald en zijn kleren er weer uit gegooid.. en hij zegt ik ben het zat ga maar verder zonder mij.. Ik wil helemaal niet scheiden.. we zijn al een tijd bezig voor een 3de kindje en ik hou van hem.. we hebben ook eigenlijk nooit ruzie.. Mijn man is een echte binnenvetter en ik denk dat er wat anders is.. maar hij zegt dat hij geen ander probleem heeft.. en dan ik zijn probleem ben.. Hij zegt dat hij vanavond niet thuis komt.. en ik zit hier zeker nog tot 21.00 want dan is hij pas klaar met werken.. Ik weet niet wat ik moet doen.. ik wil dit helemaal niet..
De soep wordt niet zo heet gegeten... over t algemeen. Probeer vanavond nog eens het gesprek aan te gaan met je man, want het klinkt inderdaad alsof er onder t oppervlak andere emoties/ergernissen sudderen. Ik bedoel flippen en weggaan om een opmerking over kleingeld, dat is toch wel té. Zeker wanneer er volgens jou verder nooit echt ruzie is over kleine dingen.
Volgens mij zat hem wel meer dwars dan alleen dat. Hoop voor je dat hij vanavond wat gekalmeerd is en dat jullie er rustig over kunnen praten. Succes, meid! En sterkte, is niet leuk om hier de hele tijd mee te zitten en er niks mee te kunnen.
Ik denk dat hij vanavond wek thuis komt, misschien iets later als normaal. Als er iets anders is weet hij toch ook dat je dat niet kan ruiken, en als er niks anders is zal hij wel inzien dat het een ruzie om niks was. Of zijn er al langer problemen?
nee we hebben helemaal geen problemen eigenlijk.. vanmorgen nog naar het ziekenhuis geweest een mooi ei.. dus weer pregnyl gezet.. daarna gezellig ontbeten, thee gedronken.. geen probleem.. Ik voel me zo k*t ben er helemaal misselijk van.. ik ben al een keer gescheiden en ik wil dat niet nog een keer..
Misschien zijn het bij hem de zenuwen? Sommigen kunnen dat niet goed uiten en dan kan het er heeeeel verkeerd uitkomen. Ik zou proberen afleiding te zoeken, hij heeft nu ook afleiding op zijn werk Of hij is verschrikkelijk boos op de vader van jullie kindje? Omdat hij dat ook benoemde
Hij pakt zijn koffer omdat jij hem vraagt een paar centen weer terug te doen in de spaarpot van jouw zoontje? Wat een aparte reactie! Hoe is het hiervoor gegaan? Hebben jullie vaker dit soort ruzietjes? Lijkt me toch niet dat je hierom je koffers pakt en zegt dat je niet meer terug komt? En waarom heb jij het al over scheiden? Ik vind het te weinig informatie om een advies te geven. Wil je wel veel sterkte wensen met deze rot situatie.
wat de rest zegt mannen worden meestal kwaad omdat er iets heel anders is en zeker binnenvetters. maar komt vast wel goed misschien even wat stoom laten afblazen wie weet helpt het
Misschien is het de spanning van de mmm. Voor hem - lijkt mij- ook pittig. En als je dan begint over een paar centen dan kan ik me voorstellen dat de bom barst. Een koffer pakken lijkt mij ook wat overtrokken dus er speelt vast meer dan alleen het incident over het kleingeld.
ik heb het niet over scheiden hij zegt ik ben het zat met jou ga maar verder met je kinderen en zonder mij.. mijn oudste is van mijn ex-man en daar hebben we al ruim 5 jaar geen contact meer mee en hij betaald ook geen alimentatie oid..
Ik denk dat het allemaal wel meevalt meis. Waarschijnlijk is er inderdaad iets anders aan de hand. Hij heeft nu een heel aantal uurtjes op zijn werk om af te koelen en na te denken over hoe of wat. Grote kans dat hij vanavond met een beteuterd gezicht voor de deur staat. Zeker als jullie anders nooit ruzie hebben. Maar leuk is anders, sterkte! ga er lekker op uit met de kleintjes, blijf niet thuis zitten kniezen, dag duurt alleen maar langer.
Waar komt in vredesnaam die rare reactie vandaan? Koffers pakken omdat je zegt dat hij die paar centen terug moet stoppen? Heb echt je stukje 5x gelezen om te zien of ik wat had gemist ofzo.... Lijkt me volstrekt logisch dat je zegt dat hij wel het geld even moet terug stoppen in de spaarpot, anders is het voor de oudste ook zo sneu nu hij aan het sparen is. Hier speelt nog meer want zo'n reactie is heel erg overdreven. Mijn man en ik zouden anders al 100x gescheiden zijn. Wat er precies aan de hand is weet ik ook niet, maar ik zou eens goed met hem om tafel gaan. Denk trouwens dat het met het direct scheiden wel mee zal vallen, meestal zijn dat de eerste emoties en die kunnen heftig zijn. Denk dat hij dat zelf ook wel inziet. Maar ga praten, want iets zit blijkbaar niet helemaal goed.
Je man maakte een opmerking hier over. Het zit hem dus ergens dwars. De druppel die de emmer deed overlopen. Misschien wil hij geen tweede? Te veel met je mmm bezig?? Zit er wat anders dwars?? Laat hem even hoop dat hij vanavond thuis komt of morgen. Snap wel dat het niet prettig voelt nu. het mannen brein werkt vaak anders. Je zegt dat het goed gaat maar door die ene opmerking suddert er toch iets. Hoop dat hij dus of vanavond of morgen terug komt en jullie het samen kunnen uitpraten ga wel op de opmerking in over je oudste, daar zit iets niet helemaal lekker mee. Jaloers onheus gevoel van ik betaal voor een kind van een ander. OOK al voelt je oudste als een kind voor hem toch kunnen daar gevoelens met mee spelen. Die je misschien niet verwacht had. Van ik betaal alles toch al van maak je niet druk komt goed dat geld!!
Hij heeft zelf ook nog een dochter waar hij geen contact mee heeft zij is 1.5 jaar ouder als mijn zoon.. Hij heeft haar ook al 5 jaar niet meer gezien.. alleen toevallig op straat ofzo.. Dat is natuurlijk altijd wel moeilijk dat je je eigen kind niet ziet en wel voor een kind van een ander zorgt.. Maar hij was er over uit dat hij geen rechtszaak wilde meer omdat het zoveel geld kost en het levert ook zoveel stress op.. Dus hij zei de laatste tijd dat hij nu niet wil en dat hij wacht totdat ze oud genoeg is en zelf naar ons toe komt.. En eigenlijk praten we nooit over haar.. Dat hij stress heeft van de mmm.. dat weet ik niet hij is juist degene die altijd positief is en zegt dat het wel goed komt..
Zo bedoelde ik het dat je het over scheiden hebt. Niet dat het jou initatief is maar dat jij het niet wilt. Dat iemand weg gaat wil toch niet zeggen dat je direct gaat scheiden? Zoals al eerder gezegd, ik denk dat het een nogal overtrokken reactie is en dat er meer speelt.
Lijkt me ook de spanning van de mmm. Het moeilijk zwanger worden, en het niet zien van zijn dochter. Eventjes laten bekoelen nu en het vanavond of morgen uitpraten.. Sterkte,
Spanning of geen spanning,normaal vind ik het niet als je je frustratie zo afreageert op een onschuldig kind. Jouw oudste kan er niets aan doen dat hij zijn dochter niet meer ziet. Hij kiest er nu zelf voor om het te laten rusten,dan vind ik niet dat hij zulke harde dingen kan roepen over jullie situatie met je oudste. Ik zou zeker een gesprek aangaan en zorgen dat dit uit zijn systeem gaat anders vrees ik dat er zeker iets kapot is of gaat in de relatie..
Wellicht heeft hij gewoon stress van de afgelopen tijd wat jullie meemaken mbt het zwanger worden? Zou vanavond eens rustig met hem proberen te praten of er misschien iets anders is wat hem bezig houdt. Succes
Ik lees dat jullie bijna tot geen ruzie hebben, maar mij lijkt ook dat zulke dingen niet ineens uit het niets komen vallen! Stuur hem een berichtje of hij er vanavond samen met je over wil praten, want mij lijkt dat er veel mee speelt bij hem. Heel erg veel succes!
Wij zouden ook allang niet meer samen zijn als het om zulke dingen zouden gaan hoor Goede opmerking; ik moest lachen! Sterkte TS, en ik denk ook dat er meer speelt bij hem. Misschien heeft hij stress op zijn werk, heeft hij slecht geslapen, heeft hij andere zorgen waar hij jou eigenlijk niet mee lastig wilde vallen en werd het hem op dat moment even teveel. Hoe dan ook, laat maar even uitrazen en ga later maar het gesprek met hem aan hierover om de kaarten op tafel te krijgen. Succes!