ruzie met man..

Discussion in 'De lounge' started by mavi derya, Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Niet leuk.. hopelijk kunnen jullie vanavond even goed praten. Het klinkt mij ook of er nog meer is wat hij opkropt. Sterkte.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Misschien probeert hij ook wel positief te blijven om het niet te zwaar te maken. Praten jullie er weleens over? Misschien zit hem hierin toch iets dwars?
    Hij maakt specifiek een opmerking over jouw zoontje. Zit daar misschien wat spanning? Hoe gaat je zoontje met je man om?
    Misschien gis ik helemaal verkeerd en omdat het een binnenvetter is dat hem al wat langer dwarszit. Ik zou vanavond als hij thuiskomt rustig met hem gaan praten.
    Succes! Komt wel goed.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    mijn zoon en mijn man gaan op dit moment niet zo goed met elkaar om.. maar mijn zoon gaat op dit moment dwars tegen iedereen in..
    Hij zit in een fase waar hij naar niemand luistert en dat hij straf krijgt doet hem ook niks.. hij zegt gewoon maakt me niet uit..
    Dat geeft wel wat stress... maar mijn zoon is al sinds zaterdag uit logeren dus dat is rustig op dit moment..

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik kan mij echt niet voorstellen dat het alleen om een paar flutcentjes gaat. Dat is toch geen reden om je koffer te pakken of niet thuis te komen?

Zou toch proberen dat gesprek rustig in te gaan, hoewel ik mij kan voorstellen dat je woedend/verdrietig/teleurgesteld etc bent.

Denk dat hij wel wat later thuis is, maar misschien alleen maar goed. Kan hij na het werk nog even afkoelen en er zelf rustig over nadenken.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Wat vervelend meis.. Hij komt vanavond vast thuis, kan me niet voorstellen dat hij om zoiets onzinnigs weg gaat bij je...

6. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Waarschijnlijk is hij vanavond weer aardig bekoelt en kunnen jullie praten.

7. BillyLF

BillyLF Lid

Jun 15, 2014
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb je je man ondertussen al kunnen spreken?

Ik zou zelf ook niet meteen aan scheiden denken. Als we boos zijn roept iedereen weleens iets dat ie niet meent. Heb zelf ook weleens naar mn vriend geroepen tijdens een ruzie dat ie moest oprotten ofzo..

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik denk dat hier veel meer speelt!
    De mmm, hij ziet zijn eigen dochter niet...zorgen voor je zoon die momenteel ontzettend dwars is. Ik kan me voorstellen dat het allemaal even teveel is. En dan kunnen mannen om de kleinste dingen boos worden. Mijn advies is praten.

9. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Wat een overdreven reactie van je man zeg! Mijn man heeft 1 keer een sporttas na een onnozele fikse ruzie in gepakt en daarna stond ie met zn hangende pootjes voor de deur ;) ik zei als je me dat nog 1 keer flikt blijf je buiten. Ik ben daar gauw klaar mee.. vind t zo laf en domme actie en dan met de opmerking die hij zegt tegen je "zorg jij maar voor je kinderen" Hoe hard klinkt dat wel niet voor hen als ze erbij waren geweest? Ik zou eens goed met deze man gaan praten want er speelt duidelijk meer.

10. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Wij kunnen wel zeggen dat het een onnozele reactie is of dat het erg overdreven is allemaal, maar ts en haar man moeten hier samen uitkomen. Hopelijk lukt het ook :)

11. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Eer zit hem kennelijk iets dwars en dan kan zoiets even de druppel zijn. In het heetst van de strijd zeg je soms dingen die je niet echt meent.

Als ik jou was zou ik hem een berichtje sturen. Zo van; ik vind het vervelend hoe we uit elkaar zijn gegaan vandaag. Er zit je kennelijk iets dwars wat ik helaas niet heb gezien. Ik wil er graag met je over praten zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Zoiets. ..

Succes!

12. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

Apr 28, 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Och meid wat naar om te lezen! Helemaal als je zo weg gaat/naar werk gaat en je nog zo lang moet wachten om t uit te spreken. Ik weet niet of je advies wilt. Zo ja dan zou ik m een app sturen en t vanavond uitpraten. Misschien kan hij dan aangeven of hem er meer dwars zit! Sterkte iig.

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik had hem vanmiddag al een app gestuurd dat ik het vanavond wil uitpraten maar hij stuurt terug dat dat volgens hem niet meer nodig is en dat hij niet meer wil praten.. Dat was vlak nadat hij was weggegaan..
    Ik heb hem net om 18.00 ook nog een app gestuurd met alles goed? maar hij reageert niet.. zijn zus weet er ook van en daar reageert hij ook niet op.. ik hoop zo dat hij gewoon thuis komt straks..

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Och meis toch wat een klote situatie! Ik zou hoe moeilijk ook even geen contact met hem zoeken. Hij moet inzien dat hij ook verantwoordelijkheden heeft en dit niet zo kan afhandelen... Probeer een vriendin te laten komen of dat jij daar heen gaat zodat je afleiding hebt.

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    nou meid.. ik lees de hele dag al mee... wat vervelend zeg.. er zit hem heel veel dwars volgens mij.. mijn tip.. toon eerst begrip naar hem toe.. als hij thuiskomt of jullie gaan toch praten begin dan met te zeggen dat je denkt dat hem veel dwars zit en dat je begrijpt dat hij veel aan zijn hoofd hebt.. als je eerst begrip toont voelt hij zich misschien begrepen en wil hij wel praten.. ik hoop dat het goed komt allemaal want zo weg gaan om zo iets onbenulligs is wel heel flauw! succes!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat rot :( hopelijk is de woede al wat gezakt bij hem en laat hij zo wat horen.

17. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Als hij nu nog niet reageert op een sms vind ik het wel een beetje kinderachtig van hem. Kom op het je bent volwassen, praat het uit. Zeg desnoods dat je nu even niet wil praten maar vanavond wel, maar ga je vrouw niet negeren. Dat heb je toch niet verdiend?

18. Ezria

Ezria Bekend lid

Mar 6, 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Och meid, wat rot. Ik heb vanaf het begin mee gelezen en ik ben het met meerdere dames eens dat er wel meer moet spelen bij je man. Vooral ook omdat je zelf al zegt dat het een echte binnenvetter is.

Dat je man zo gereageerd heeft vind ik nogal heftig en ik vind ook hoe hij een SMS/Whatsapp van jou beantwoord op zijn zachtst gezegd kinderachtig. (vooral het gedeelte waar hij niet antwoord)

Ik hoop voor je dat hij vanavond gewoon voor de deur staat en jullie het goed kunnen uitpraten want ik denk dat communiceren en erover praten heel goed kan zijn. Ik hoop dat het allemaal goed komt want om nou weg te gaan om een paar centen vind ik persoonlijk een beetje overdreven.. Sterkte!

19. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    sluit ik me bij aan. sterkte meis :( knuffel
    Vraag desnoods een vriendin of ze even langskomt, zodat de tijd ook wat sneller gaat

20. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,495
    2,948
    113
    Wat naar zeg! Ik zou hem even geen berichtjes meer sturen maar gewoon even met rust laten. Dan kan hij even afkoelen.

Share This Page