He meid wat naar . Ik zou nu maar ff niks meer laten horen en ik duim voor je dat hij straks gewoon naar huis komt na het werk. Spring dan niet meteen bovenop hem om het te willen uitpraten geef hem ook de kans om even tot zichzelf te komen.
Ik zou tijdens het uitpraten er wel even bijzeggen dat dit door fratsen niet echt tof Ijn! Jij loopt de hele dag te stressen.. is niet gezond.
Poeh wat naar! Kan me voorstellen dat je echt niet rustig bent nu. Ben het eens met de andere dames dat ik hem even niet meer zou contacteren, en zoek zelf afleiding. Een vriendin laten komen of even een film opzetten, even je hoofd ergens anders... dan gaat de tijd sneller. Hij zal zelf ook wel inzien dat het zo niet kan.
Hoop dat die vanavond wat bekoelt. Dat hij boos wordt om een paar centen, lijkt me sterk. Er speelt wat meer bij 'm waar jij geen weet van hebt. Hij zit duidelijk ergens mee en zeker oo k als hij niet op zn zus reageert. Maar misschien was dit geen goed idee om zn zus direct in te lichten. En wil hij even met rust gelaten worden, dus hopelijk laat die zus m ook even. Leef met je mee meid.
Jeetje wat rot! Wij hebben hier toen we beiden randje overspannen waren ook wel eens in een ruzie geroepen van ga dan lekker weg waarop mijn man ook de deur uitliep maar toch echt binnen 10 min weer op de stoep stond om het goed te maken, dus dat je man na de hele middag nog steeds zo bozig doet is toch wel zorgwekkend ben ik bang ik hoop echt dat ie straks iig naar huis komt en dan toch de moeite wil nemen om uit te wijden waar al die woede vandaan komt. Gaat het de laatste tijd veel over jou? Jouw zorgen, jouw problemen jouw onzekerheden in gesprekken met elkaar of anderen? Dat was namelijk bij mijn man een van de dingen waar hij het meest moeite mee had toen, dat niemand geïnteresseerd was in hoe het met hem ging zeg maar. Zou dat kunnen, zo nu in de MMM en alles war daarbij komt kijken?
Ik hoop dat hij zo meteen gewoon komt.. De jongste ligt gelukkig lekker te slapen.. Ik ga nu maar thee zetten en dan kunnen we die hopelijk straks samen opdrinken..
Wat vervelend zeg! Hopelijk komt hij straks thuis en kunnen jullie het samen uitpraten, echt niet leuk dit soort dingen
Hij kan nergens terecht voor zo ver ik weet.. iedereen is op vakantie.. Ik zit met een knoop in mijn maag de minuten weg te kijken.. Bedankt meiden jullie hebben me wel door de dag geholpen!
Ik denk aan je meid! Dikke knuffel en ik hoop voor je dat hij zo gewoon thuis komt en dat jullie gewoon kunnen praten. Knuffel nogmaals!!
Heb je laatste tijd niks gemerkt aan hem? Dit kan toch niet ineens en dan door een paar centen Ben benieuwd wat hij doet.
Wat een rotsituatie, dikke knuffel! Net wat je kan gebruiken met alle onrust die al om jullie heen hangt.. Misschien onbewust ook reden dat hij van slag is. Maar dat is nog geen reden om zo te reageren.. Sterkte, ik hoop dat hij gewoon thuis komt zo
Wat vervelend zeg, ook om jou zo de hele dag in onzekerheid te laten zitten is toch echt niet tof zeg. En misschien wil je dit wel niet horen, maar ik vind het ook zijn verantwoordelijkheid om ermee te komen als er iets is, dit is toch niet echt volwassen gedrag zeg maar?? Natuurlijk snap ik je ongerustheid ook wel weer en ruzies zijn ook echt niet tof, helemaal niet als de bom zo ontploft om een paar centen. Succes meid, hoop dat het snel weer goedgemaakt is met je hubbie