ruzie met man..

Discussion in 'De lounge' started by mavi derya, Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

He meid wat naar :( . Ik zou nu maar ff niks meer laten horen en ik duim voor je dat hij straks gewoon naar huis komt na het werk. Spring dan niet meteen bovenop hem om het te willen uitpraten ;) geef hem ook de kans om even tot zichzelf te komen.

2. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

Sep 12, 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou tijdens het uitpraten er wel even bijzeggen dat dit door fratsen niet echt tof Ijn! Jij loopt de hele dag te stressen.. is niet gezond.

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Poeh wat naar! Kan me voorstellen dat je echt niet rustig bent nu.
    Ben het eens met de andere dames dat ik hem even niet meer zou contacteren, en zoek zelf afleiding. Een vriendin laten komen of even een film opzetten, even je hoofd ergens anders... dan gaat de tijd sneller. Hij zal zelf ook wel inzien dat het zo niet kan.

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    He verdorie wat vervelend meis :(

5. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Hoop dat die vanavond wat bekoelt. Dat hij boos wordt om een paar centen, lijkt me sterk. Er speelt wat meer bij 'm waar jij geen weet van hebt. Hij zit duidelijk ergens mee en zeker oo
    k als hij niet op zn zus reageert. Maar misschien was dit geen goed idee om zn zus direct in te lichten. En wil hij even met rust gelaten worden, dus hopelijk laat die zus m ook even.

Leef met je mee meid.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Wat een vervelende situatie! Sterkte, hopelijk komt hij straks gewoon thuis!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Jeetje wat rot! Wij hebben hier toen we beiden randje overspannen waren ook wel eens in een ruzie geroepen van ga dan lekker weg waarop mijn man ook de deur uitliep maar toch echt binnen 10 min weer op de stoep stond om het goed te maken, dus dat je man na de hele middag nog steeds zo bozig doet is toch wel zorgwekkend ben ik bang :( ik hoop echt dat ie straks iig naar huis komt en dan toch de moeite wil nemen om uit te wijden waar al die woede vandaan komt.

Gaat het de laatste tijd veel over jou? Jouw zorgen, jouw problemen jouw onzekerheden in gesprekken met elkaar of anderen? Dat was namelijk bij mijn man een van de dingen waar hij het meest moeite mee had toen, dat niemand geïnteresseerd was in hoe het met hem ging zeg maar. Zou dat kunnen, zo nu in de MMM en alles war daarbij komt kijken?

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik hoop dat hij zo meteen gewoon komt.. De jongste ligt gelukkig lekker te slapen..

Ik ga nu maar thee zetten en dan kunnen we die hopelijk straks samen opdrinken..

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik denk aan je.

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Gewoon even een knuffel voor jou!

11. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Ik hoop het ook voor je! En anders komt hij vast morgen afgekoeld aanlopen. Laat je het weten?

12. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Hoop met je mee.
    Kan hij ergens terecht als hij echt niet thuis komt?

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Ik hoop ook met je mee!

14. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wat vervelend zeg! Hopelijk komt hij straks thuis en kunnen jullie het samen uitpraten, echt niet leuk dit soort dingen :(

15. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Hij kan nergens terecht voor zo ver ik weet.. iedereen is op vakantie..

Ik zit met een knoop in mijn maag de minuten weg te kijken..

Bedankt meiden jullie hebben me wel door de dag geholpen!

16. Ezria

Ezria Bekend lid

Mar 6, 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik denk aan je meid! Dikke knuffel en ik hoop voor je dat hij zo gewoon thuis komt en dat jullie gewoon kunnen praten.

Knuffel nogmaals!!

17. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Heb je laatste tijd niks gemerkt aan hem? Dit kan toch niet ineens en dan door een paar centen:( Ben benieuwd wat hij doet.

18. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Wat een rotsituatie, dikke knuffel! Net wat je kan gebruiken met alle onrust die al om jullie heen hangt.. Misschien onbewust ook reden dat hij van slag is. Maar dat is nog geen reden om zo te reageren.. Sterkte, ik hoop dat hij gewoon thuis komt zo

19. Roerei

Roerei Actief lid

Mar 26, 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg, ook om jou zo de hele dag in onzekerheid te laten zitten is toch echt niet tof zeg.

En misschien wil je dit wel niet horen, maar ik vind het ook zijn verantwoordelijkheid om ermee te komen als er iets is, dit is toch niet echt volwassen gedrag zeg maar?? Natuurlijk snap ik je ongerustheid ook wel weer en ruzies zijn ook echt niet tof, helemaal niet als de bom zo ontploft om een paar centen;).

Succes meid, hoop dat het snel weer goedgemaakt is met je hubbie:)

20. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

succes zometeen!

Share This Page