Pfoei... wat een vervelende situatie! Ik denk, net zoals de meeste meiden, dat er bij hem veel meer meespeelt. Misschien een combinatie van factoren? Spanningen ivm de omgang van je oudste zoon, het niet zien van zijn eigen dochter, etc. Hopelijk zijn jullie nu met elkaar in gesprek.... succes!
Ik hoop dat er goed nieuws is namelijk dat hij gewoon thuis is aangezien je niks op ZP iets post. Ik denk aan je en zoals meerderen hier al zeggen ik open elke keer even dit topic zodat ik kan kijken of er nog wat gepost is en of er al nieuws is. Sterkte!
Nou hij is wel thuis maar hij wil niet praten en is nog steeds heel erg boos en hij wil scheiden zegt hij.
Wat rot dat hij nog steeds niet wil praten! Hoop dat hij gauw bij zinnen komt en dit gaat bespreken, Dit komt namelijk echt niet zomaar opzetten. Succes meid!
Oh nee.. Meen je niet! Sorry dat ik het zeg maar ik blijf het kinderachtig vinden dat hij niet wil praten, het lijkt mij toch sterk dat je wil scheiden om die paar centjes van je (stief)kind? Ik hoop voor je dat hij bijdraait.. En dat jullie nog in ieder geval een goed gesprek kunnen hebben..
Wat kunnen mannen toch kinderachtig zijn en snel op hun teentjes getrapt zeg,bah! Erg sneu voor jou dat hij nu zo doet... Misschien kijkt hij er na een nachtje slapen anders tegenaan? Zegt hij ook de reden waarom hij wil scheiden?
Huh wat een maf, ik zou heel boos worden wat overigens niet de oplossing is. Probeer rustig te blijven en laat hem maar even.
Ja hij is het zat en voelt zich genaaid door iedereen.. hij doet alles voor iedereen maar krijgt er niks voor terug zegt hij.. ik ga op vakantie en hij blijft werken..